Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

INTERNET DOMOWY 4G LTE

ROZWIĄZANE
Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 5411
  • 9774
  • 143

INTERNET DOMOWY 4G LTE

@szymonnidess przed chwilą napisałem na czacie w tej sprawie. Konsultant odpowiedział, że "szczęśliwe godziny" nadal są dostępne. Obecnie sam nie sprawdzę już tego, bo zrezygnowałem za abonamentu. 

Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 2
  • 2
  • 0

INTERNET DOMOWY 4G LTE

@ketrasa Dziękuje za zainteresowanie.

 

No własnie tylko jak to kontrolować ? czy jest taka możliwość sprawdzania czy w czasie "szczęśliwych godzin" pobierane są dane z dostępnego transferu? 

Sprawdzałem na koncie i tam nie za bardzo widać kiedy pobrało transfer.

 

Mam do dyspozycji 250 Gb a zostało 200 , pobranych jest 496 MB - to gdzie jest reszta ?

Czy to internet wspólny ? czy tylko mój numer ? Klikam przeanalizuj i pokazuje mi pobrane tylko te 496 ale

widać ze zostało mi 125 Gb? 

Załączam zrzuty ekranu

na zrzucieScreen 1.pngScreen 2.png

 


Screen 1.png
Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 26436
  • 16815
  • 1178

INTERNET DOMOWY 4G LTE

Dla ofert typu DATA nie dostaniesz szczegółowego rozliczenia na mój Orange w trakcie trwania okresu rozliczeniowego.

Takie informacje dostępne są dopiero po wystawieniu faktury. Nie wiem czy przez mój Orange, ale przez kontakt z doradcą na pewno tak (rachunek szczegółowy wg cennika jest płatny 5zł, ale sporo doradców nie policzy Ci za niego).

Owszem, że po fakcie wydaje się, że nie ma co reklamować, ale możesz domagać się obniżenia abonamentu jeśli rzeczywiście było coś źle rozliczane.