8
Postów
7
Kudo
0
Rozwiązania
Pierwsze lądowanie
1 like
1 odpowiedź
04-05-2020 23:52
Dostałem odpowiedz po drugim zgłoszeniu..."Wszystko zostało naliczone prawidłowo".Dzisiaj sprawdzam rozliczenie i kolejny kwiatek dnia 1 maja o 8 rano mam ściągnięte 10 GB..🤣. KPINA! i Oszustwo!👎
25-04-2020 21:30
Przepraszam za post pod postem.Wrzucam jedynie "screen" , poparzcie sami co tym myśleć bo ja już nie wiem..pobrano mi to z dostępnego transferu. De facto ilości te pobierałem około godz.00.15 - 00.30.Rano nic nie było pobierane.
24-04-2020 22:08
Zgłosiłem 2 tematy do BOK , 1 Zrywane połączenia, przerywane działanie internetu 2. Błędne naliczenia zużycia transferu internetu "Szczęśliwe godziny" Niestety do tej pory nic się nie zmieniło..dalej nabity w butelkę....Do pierwszego tematu otrzymałem odpo [...]
25-04-2020 21:30
Przepraszam za post pod postem.Wrzucam jedynie "screen" , poparzcie sami co tym myśleć bo ja już nie wiem..pobrano mi to z dostępnego transferu. De facto ilości te pobierałem około godz.00.15 - 00.30.Rano nic nie było pobierane.
24-04-2020 22:08
Zgłosiłem 2 tematy do BOK , 1 Zrywane połączenia, przerywane działanie internetu 2. Błędne naliczenia zużycia transferu internetu "Szczęśliwe godziny" Niestety do tej pory nic się nie zmieniło..dalej nabity w butelkę....Do pierwszego tematu otrzymałem odpo [...]
23-04-2020 19:48
Dziękuje za zainteresowanie tematem.Niestety takie sytuacje świadczą tylko i wyłącznie o firmie Orange oraz oferowanych przez nią usług.