Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

INTERNET DOMOWY 4G LTE

ROZWIĄZANE
Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 8
  • 7
  • 0

INTERNET DOMOWY 4G LTE

Zgłosiłem 2 tematy do BOK , 1 Zrywane połączenia, przerywane działanie internetu 2. Błędne naliczenia zużycia transferu internetu "Szczęśliwe godziny" Niestety do tej pory nic się nie zmieniło..dalej nabity w butelkę....Do pierwszego tematu otrzymałem odpowiedz typu "Proszę przystawić router bliżej sygnału" Mam nadajnik 500 m od domu, do drugiego tematu ..zero odpowiedzi..

Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 8
  • 7
  • 0

INTERNET DOMOWY 4G LTE

Przepraszam za post pod postem.

Wrzucam jedynie "screen" , poparzcie sami co tym myśleć bo ja już nie wiem..pobrano mi to z dostępnego transferu. De facto ilości te pobierałem około godz.00.15 - 00.30.

Rano nic nie było pobierane.

 


wykorzystanie internetu1.png

Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 8
  • 7
  • 0

INTERNET DOMOWY 4G LTE

Dostałem odpowiedz po drugim zgłoszeniu..."Wszystko zostało naliczone prawidłowo".

Dzisiaj sprawdzam rozliczenie i kolejny kwiatek dnia 1 maja o 8 rano mam ściągnięte 10 GB..🤣

KPINA! i Oszustwo!👎