- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Firma Gamemine i Orange
@sebaswiderskinapisał(-a)A co my jako firma mamy do tego, że na stronie są "małe przyciski anulujące" - czyja to jest odpowiedzialność, że się klika i nie patrzy na co? Orange?
Nie rozumiem 2 i 3 punktu.
W swojej odpowiedzi przenosisz odpowiedzialność w 100% na operatora. Uważasz, że tak jest?
Nie, wcale tak z tego nie wynika. Najbardziej winna jest oczywiście firma naciągająca klientów, ale operator nie może się temu biernie przyglądać! Zachowując oczywiście proporcje można przywołać przykład, że paser dostanie rok za sprzedaż kradzionego a złodziej pójdzie na 5 lat do pierdla.
Co do 2 i 3 punktu - czego tu nie rozumiesz? Zakładasz, że wszyscy są uczciwi i nie dopuszczasz możliwości takiego oszukiwania?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Firma Gamemine i Orange
Mnie nie interesują inni. Interesuje mnie co moja firma robi, żeby chronić naszych Klientów przed tego typu zdarzeniami. Tych działań jest bardzo dużo.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Firma Gamemine i Orange
Teraz to ja nie rozumiem...
Dobra, to co robi Orange, żeby chronić nas przed "tego typu zdarzeniami"?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Firma Gamemine i Orange
Wszelkiego rodzaju akcje informacyjne, możliwość zablokowania usługi, ustalenie limitu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Firma Gamemine i Orange
Trochę słabo, to jak głaskanie tygrysa... nie zbliżajcie się, bo ostrzegamy, że może ugryźć.
A takie konkretne pytanie - można zablokować tylko i wyłącznie "direct biling", tak by pozostawić pozostałe metody płatności elektronicznej?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Firma Gamemine i Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Firma Gamemine i Orange
"Trochę słabo, to jak głaskanie tygrysa... nie zbliżajcie się, bo ostrzegamy, że może ugryźć." - decyzja zawsze jest po stronie Klienta czy będzie z tego korzystał czy nie. Tylko szkoda, że nie wszyscy mają świadomość konsekwencji i wtedy zaczyna się przerzucanie odpowiedzialności na operatora.
A co wg Ciebie powinniśmy jeszcze robić? Podziel się pomysłem/rozwiązaniem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Firma Gamemine i Orange
Zanim zgłoszę - zastanawiam się, czy to jest w ogóle technicznie możliwe? Czy to nie jest czasami ustawienie na poziomie telefonu? Czy Orange na pewno ma informację (i może ją zweryfikować!), że firma zgłasza żądanie obciążenia na podstawie "direct billing"?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Firma Gamemine i Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Firma Gamemine i Orange
Nie widzę tu żadnych szczegółów technicznych, to jest tylko takie info dla biznesmenów 😉