Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Firma Gamemine i Orange

ROZWIĄZANE

Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 1067
  • 1685
  • 7

Firma Gamemine i Orange


@sebaswiderskinapisał(-a)

A co my jako firma mamy do tego, że na stronie są "małe przyciski anulujące" - czyja to jest odpowiedzialność, że się klika i nie patrzy na co? Orange?

 

Nie rozumiem 2 i 3 punktu.

 

W swojej odpowiedzi przenosisz odpowiedzialność w 100% na operatora. Uważasz, że tak jest?


Nie, wcale tak z tego nie wynika. Najbardziej winna jest oczywiście firma naciągająca klientów, ale operator nie może się temu biernie przyglądać! Zachowując oczywiście proporcje można przywołać przykład, że paser dostanie rok za sprzedaż kradzionego a złodziej pójdzie na 5 lat do pierdla.

Co do 2 i 3 punktu - czego tu nie rozumiesz? Zakładasz, że wszyscy są uczciwi i nie dopuszczasz  możliwości takiego oszukiwania?


Pracuję w Orange
  • 933
  • 1535
  • 35

Firma Gamemine i Orange

Mnie nie interesują inni. Interesuje mnie co moja firma robi, żeby chronić naszych Klientów przed tego typu zdarzeniami. Tych działań jest bardzo dużo.


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 1067
  • 1685
  • 7

Firma Gamemine i Orange

Teraz to ja nie rozumiem...

Dobra, to co robi Orange, żeby chronić nas przed "tego typu zdarzeniami"?


Pracuję w Orange
  • 933
  • 1535
  • 35

Firma Gamemine i Orange

Wszelkiego rodzaju akcje informacyjne, możliwość zablokowania usługi, ustalenie limitu.


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 1067
  • 1685
  • 7

Firma Gamemine i Orange

Trochę słabo, to jak głaskanie tygrysa... nie zbliżajcie się, bo ostrzegamy, że może ugryźć.

A takie konkretne pytanie - można zablokować tylko i wyłącznie "direct biling", tak by pozostawić pozostałe metody płatności elektronicznej?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32709
  • 38367
  • 1384

Firma Gamemine i Orange

Zgłoś pomysł bo na dziś takiej opcji nie ma.

Pracuję w Orange
  • 933
  • 1535
  • 35

Firma Gamemine i Orange

"Trochę słabo, to jak głaskanie tygrysa... nie zbliżajcie się, bo ostrzegamy, że może ugryźć." - decyzja zawsze jest po stronie Klienta czy będzie z tego korzystał czy nie. Tylko szkoda, że nie wszyscy mają świadomość konsekwencji i wtedy zaczyna się przerzucanie odpowiedzialności na operatora.

 

A co wg Ciebie powinniśmy jeszcze robić? Podziel się pomysłem/rozwiązaniem.


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 1067
  • 1685
  • 7

Firma Gamemine i Orange

Zanim zgłoszę - zastanawiam się, czy to jest w ogóle technicznie możliwe? Czy to nie jest czasami ustawienie na poziomie telefonu? Czy Orange na pewno ma informację (i może ją zweryfikować!), że firma zgłasza żądanie obciążenia na podstawie "direct billing"?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32709
  • 38367
  • 1384

Firma Gamemine i Orange


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 1067
  • 1685
  • 7

Firma Gamemine i Orange

Nie widzę tu żadnych szczegółów technicznych, to jest tylko takie info dla biznesmenów 😉