- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Faktura wyższa o 5 zł - czy Orange zmieniło zasady?
Krótko, bo już późno 🙂
1. Nie pamiętam dokładnie, ale prawie na pewno przedłużałem / dokupywałem to HBO przed 26 lipca.
2. Nawet, gdyby to było po, to przecież to dodatkowe 5 zł pojawiłoby się od razu, a nie po paru miesiącach (bo, jak pisałem, to aplikacji nie logowałem się naprawdę dawno, a na pewno nie w ciągu ostatnich 6 miesięcy).
3. Opóźnienie płatności - raczej nie, zwykle płacę fakturę jak tylko ją dostanę, ale sprawdzę.
4. Nie, telefon komórkowy chwalić Boga mam u innego operatora 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Faktura wyższa o 5 zł - czy Orange zmieniło zasady?
@Janhalb dokupienie pakietu nie wpływa na zmianę przyznania zniżki za e-fakturę, ale przedłużenie umowy już ma wpływ.
Jeżeli nastąpiło opóźnienie w płatności, a następne faktury są płacone terminowo, to zniżka za e-fakturę powinna zostać odwieszona.
Może któraś faktura została opłacona z drobnymą nie dopłatą. Czasami w momencie opłacania wkradł się czeski błąd i cyferki w kwocie zostały przedstawione, co dało w efekcie za niską kwotę, ale to Orange powinno wysłać powiadomienie o zaległości.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Faktura wyższa o 5 zł - czy Orange zmieniło zasady?
5 zł wygląda jak brak rabatu za efakture lub zgody marketingowe (ja kiedyś niechcący wyłączyłam).. Obowiązek logowania do MO dotyczy tylko umów zawartych od konkretnej daty. Wtedy konsultant powinien o tym powiedzieć stosowny zapis jest też w dokumentacji Zobacz na szczegółach rozliczenia jakiś masz pozycje rozpisane i porównaj z poprzednią. Patrząc na całościową kwotę się da się dowiedzieć na Twoje pytanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Faktura wyższa o 5 zł - czy Orange zmieniło zasady?
@Janhalbnapisał(-a)No i jednak forum nie jest chyba oficjalnym kanałem komunikacji firmy z klientem… 😉
Przecież nie pisałem że forum jest jakimś kanałem komunikacji z klientem, pytałeś skąd się o tym dowiedziałem to Ci napisałem, zresztą sądząc po reakcjach w tamtym temacie to większość się o tym dowiedziała z forum lub bloga.
PS.
Poza tym ja przedłużałem w styczniu 2021, więc mnie to nie dotyczy i siłą rzeczy nie mogłem dostać żadnej wiadomości od Orange na ten temat (dlatego w jednym z postów napisałem że podobno mieli dawać adnotacje o tym na fakturze/efakturze).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Faktura wyższa o 5 zł - czy Orange zmieniło zasady?
Jasne, wiem, że Ty nie pisałeś 🙂
Chodzi mi tylko o to, że w razie sporu argument "…informacja pojawiła się na forum" ze strony operatora jest nie do zaakceptowania.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Faktura wyższa o 5 zł - czy Orange zmieniło zasady?
I jak, udało się sprawę wyjaśnić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Faktura wyższa o 5 zł - czy Orange zmieniło zasady?
@Janhalb informacja o tej zmianie rzeczywiście była omawiana na forum. Jednak widnieje tej na podsumowaniu umowy, w cenniku.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Faktura wyższa o 5 zł - czy Orange zmieniło zasady?
Ja logowałem się do aplikacji, ale u mnie aplikacja nie działa już od dobrych kilku miesięcy, a logowanie na stronie kończy się błędem lub informacja ze są jakies prace techniczne albo jak się uda zalogować to jest komunikat ze nie mam żadnych usług.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Faktura wyższa o 5 zł - czy Orange zmieniło zasady?
@ukuje Reklamuj, do skutku. To jedyne wyjście z sytuacji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Faktura wyższa o 5 zł - czy Orange zmieniło zasady?
Mi też doliczyli za brak od klikania aplikacji - w ciągu roku może kilka razy się logowalam i nigdy problemu nie było -zero jakiejkolwiek informacji w smsie, mailu, na apce czy przy przedłużeniu umowy w listopadzie 21 do umowy zresztą też nie dołączyli regulaminu czy coś się zmieniło ( regulamin dostałam w drugiej wiadomości gdy nie zgodziłam się na 1odpowiedź ... Zresztą w odpowiedzi był sam regulamin ani be ani me) w 3 wiadomości z braku merytorycznych podstaw reklamacje zamknęli. Oni to są dobrzy w " Niedopowiedzeniach i przemilczeniach" istotnych kwestii. Trzeba zgłaszać do UOKiK bo widzę nie tylko mnie próbują zrobić w balona - już nie chodzi o kasę ale o sam fakt i zasady - myślałam że plus to niekompetentna firma ale orange bije ich na łeb w naciagactwie