Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Faktura wyższa o 5 zł - czy Orange zmieniło zasady?


Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 437
  • 1104
  • 13

Faktura wyższa o 5 zł - czy Orange zmieniło zasady?

Krótko, bo już późno 🙂

 

1. Nie pamiętam dokładnie, ale prawie na pewno przedłużałem / dokupywałem to HBO przed 26 lipca.

2. Nawet, gdyby to było po, to przecież to dodatkowe 5 zł pojawiłoby się od razu, a nie po paru miesiącach (bo, jak pisałem, to aplikacji nie logowałem się naprawdę dawno, a na pewno nie w ciągu ostatnich 6 miesięcy).

3. Opóźnienie płatności - raczej nie, zwykle płacę fakturę jak tylko ją dostanę, ale sprawdzę.

4. Nie, telefon komórkowy chwalić Boga mam u innego operatora 🙂


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18339
  • 52436
  • 702

Faktura wyższa o 5 zł - czy Orange zmieniło zasady?

@Janhalb dokupienie pakietu nie wpływa na zmianę przyznania zniżki za e-fakturę, ale przedłużenie umowy już ma wpływ.

Jeżeli nastąpiło opóźnienie w płatności, a następne faktury są płacone terminowo, to zniżka za e-fakturę powinna zostać odwieszona.

Może któraś faktura została opłacona z drobnymą nie dopłatą. Czasami w momencie opłacania wkradł się czeski błąd i cyferki w kwocie zostały przedstawione, co dało w efekcie za niską kwotę, ale to Orange powinno wysłać powiadomienie o zaległości.

Anonim

Nie dotyczy

Faktura wyższa o 5 zł - czy Orange zmieniło zasady?

5 zł wygląda jak brak rabatu za efakture lub zgody marketingowe (ja kiedyś niechcący wyłączyłam).. Obowiązek logowania do MO dotyczy tylko umów zawartych od konkretnej daty. Wtedy konsultant powinien o tym powiedzieć stosowny zapis jest też w dokumentacji  Zobacz na szczegółach rozliczenia  jakiś masz pozycje rozpisane i porównaj z poprzednią. Patrząc na całościową kwotę się da się dowiedzieć na Twoje pytanie. 

 

 


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29458
  • 270

Faktura wyższa o 5 zł - czy Orange zmieniło zasady?


@Janhalbnapisał(-a)

No i jednak forum nie jest chyba oficjalnym kanałem komunikacji firmy z klientem… 😉


Przecież nie pisałem że forum jest jakimś kanałem komunikacji z klientem, pytałeś skąd się o tym dowiedziałem to Ci napisałem, zresztą sądząc po reakcjach w tamtym temacie to większość się o tym dowiedziała z forum lub bloga.

PS.

Poza tym ja przedłużałem w styczniu 2021, więc mnie to nie dotyczy i siłą rzeczy nie mogłem dostać żadnej wiadomości od Orange na ten temat (dlatego w jednym z postów napisałem że podobno mieli dawać adnotacje o tym na fakturze/efakturze).


Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 437
  • 1104
  • 13

Faktura wyższa o 5 zł - czy Orange zmieniło zasady?

Jasne, wiem, że Ty nie pisałeś 🙂

 

Chodzi mi tylko o to, że w razie sporu argument "…informacja pojawiła się na forum" ze strony operatora jest nie do zaakceptowania.


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 5374
  • 21526
  • 173

Faktura wyższa o 5 zł - czy Orange zmieniło zasady?

@Janhalb 

I jak, udało się sprawę wyjaśnić?

Anonim

Nie dotyczy

Faktura wyższa o 5 zł - czy Orange zmieniło zasady?

@Janhalb informacja o tej zmianie rzeczywiście była omawiana na forum. Jednak widnieje tej na podsumowaniu umowy, w cenniku.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 5
  • 0

Faktura wyższa o 5 zł - czy Orange zmieniło zasady?

Ja logowałem się do aplikacji, ale u mnie aplikacja nie działa już od dobrych kilku miesięcy, a logowanie na stronie kończy się błędem lub informacja ze są jakies prace techniczne albo jak się uda zalogować to jest komunikat ze nie mam żadnych usług. 


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12784
  • 52607
  • 600

Faktura wyższa o 5 zł - czy Orange zmieniło zasady?

@ukuje Reklamuj, do skutku. To jedyne wyjście z sytuacji


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 13
  • 0

Faktura wyższa o 5 zł - czy Orange zmieniło zasady?

Mi też doliczyli za brak od klikania aplikacji - w ciągu roku może kilka razy się logowalam i nigdy problemu nie było -zero jakiejkolwiek informacji w smsie, mailu, na apce czy przy przedłużeniu umowy w listopadzie 21 do umowy zresztą też nie dołączyli regulaminu czy coś się zmieniło ( regulamin dostałam w drugiej wiadomości gdy nie zgodziłam się na 1odpowiedź ... Zresztą w odpowiedzi był sam regulamin ani be ani me) w 3 wiadomości z braku merytorycznych podstaw reklamacje zamknęli. Oni to są dobrzy w " Niedopowiedzeniach i przemilczeniach" istotnych kwestii. Trzeba zgłaszać do UOKiK bo widzę nie tylko mnie próbują zrobić w balona - już nie chodzi o kasę ale o sam fakt i zasady - myślałam że plus to niekompetentna firma ale orange bije ich na łeb w naciagactwie