06-10-2020
19:00
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
06-10-2020
19:00
Przyszedł SMS jak co miesiąc, że faktura została wystawiona, pobieram fakturę z NMO i tam info, że Rabat nie uwzględniony został za e fakturę. Nic nie wyłączałem.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Etykiety:
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
06-10-2020
19:23
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
06-10-2020
19:23
System weryfikuje co miesiąc czy poprzednia faktura była opłacona w terminie, jeśli nie wyłącza rabat za e-fakturę. Jeśli obecna faktura zostanie opłacona w terminie rabat z automatu zostanie przywrócony w kolejnej fakturze.
Jeśli jednak opłacona została w terminie zweryfikuj czy masz włączoną EDF w Mój Orange, jeśli tak złóż reklamację.
Jeśli jednak opłacona została w terminie zweryfikuj czy masz włączoną EDF w Mój Orange, jeśli tak złóż reklamację.
2 ODPOW. 2
06-10-2020
19:08
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
06-10-2020
19:08
E-faktura Brak rabatu
A poprzednia faktura była opłacona w terminie?
06-10-2020
19:23
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
06-10-2020
19:23
System weryfikuje co miesiąc czy poprzednia faktura była opłacona w terminie, jeśli nie wyłącza rabat za e-fakturę. Jeśli obecna faktura zostanie opłacona w terminie rabat z automatu zostanie przywrócony w kolejnej fakturze.
Jeśli jednak opłacona została w terminie zweryfikuj czy masz włączoną EDF w Mój Orange, jeśli tak złóż reklamację.
Jeśli jednak opłacona została w terminie zweryfikuj czy masz włączoną EDF w Mój Orange, jeśli tak złóż reklamację.