Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Drugi miesiąc zostaje mi naliczone około 300zł za usługi których nie zamawiałem


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 6
  • 0

Drugi miesiąc zostaje mi naliczone około 300zł za usługi których nie zamawiałem

Witam. Mam podobny problem jak w temacie. Drugi miesiąc zostaje mi naliczone około 300zł za usługi o których pierwsze słyszę, z adresami które widzę po raz pierwszy. W tamtym miesiącu zapłaciłem to, bo myślałem, że dzieciak coś naklikał. Zrezygnowałem poprzez strony znalezione w necie z usług (chociaż np. Learn English znów pobiera mi opłaty, a dostałem potwierdzenie smsowe o rezygnacji z usługi miesiąc temu). A w tym miesiącu znów pojawiły się kolejne nowości, tym razem nawet jakieś pornuchy. Co powinienem dalej z tym zrobić? Nie wiem co mam u operatora blokować, bo nie mam wyszczególnione na fakturze co to za usługi, czy sms, czy połączenia, czy jeszcze coś innego. Oczywiście jutro będę do nich w tej sprawie dzwonił, bo to się zaczyna robić chore. Poniżej wrzucę listę skopiowaną z faktury, może ktoś się z poniższym scamem spotkał i podpowie jak się tego pozbyć. Dodam jeszcze tylko, że z MAGPLUS zrezygnowałem i dostałem sms potwierdzający (czyżby powtórka z Learn english?) natomiast na reszcie stron ze scamem działa tylko strona główna, która nawet nie jest po polsku. Nie ma szans z tego zrezygnować, no bo jak? Nie ma żadnych danych, regulaminu itd...

Dziękuję z góry za wszelkie wskazówki.


PL Media Digital S.A. MAGPLUS 06.07.2023 9,76 12,00
https://a*.a*.com/pl  06.07.2023 9,99 12,29 -
Bitegames 07.07.2023 10,57 13,00
PL Infinite Plus Learn English 07.07.2023 10,57 13,00
http://thekiosk.store  07.07.2023 10,57 13,00
http://solingo.education  07.07.2023 10,56 12,99
PL Media Digital S.A. MAGPLUS 13.07.2023 9,76 12,00
https://a*.a*.com/pl 13.07.2023 9,99 12,29
Bitegames 14.07.2023 10,57 13,00
http://thekiosk.store  14.07.2023 10,57 13,00
http://solingo.education  14.07.2023 10,56 12,99
PL Media Digital S.A. MAGPLUS 20.07.2023 9,76 12,00
https://a*.a*.com/pl 20.07.2023 9,99 12,29
Bitegames 21.07.2023 10,57 13,00
http://thekiosk.store  21.07.2023 10,57 13,00
http://solingo.education  21.07.2023 10,56 12,99
PL Media Digital S.A. MAGPLUS 27.07.2023 9,76 12,00
https://a*.a*.com/pl 27.07.2023 9,99 12,29
Bitegames 28.07.2023 10,57 13,00
http://thekiosk.store  28.07.2023 10,57 13,00
http://solingo.education  28.07.2023 10,56 12,99
PL Media Digital S.A. MAGPLUS 03.08.2023 9,76 12,00
https://a*.a*.com/pl 03.08.2023 9,99 12,29
Bitegames 04.08.2023 10,57 13,00
http://solingo.education  04.08.2023 10,56 12,99
http://thekiosk.store  04.08.2023 10,57 13,00

 

________________
* Wydzieliłem z tematu Opłata na fakturze za usługę, której nie zamawiałem , wpis dodatkowo edytowałem - Wiktor

4 ODPOW. 4

Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 18124
  • 51498
  • 688

Drugi miesiąc zostaje mi naliczone około 300zł za usługi których nie zamawiałem

@mamyrazemwf w pierwszej kolejności proponuję zablokować usługi płatności elektronicznych na swoim numerze. Możesz to zrobić na koncie Mój Orange, przez infolinię lub czat. Poblokowałbym też SMS-y, MMS-y o podwyższonej płatności, usługi premium. Dopiero wtedy ponowił próbę anulowania niechcianych usług.

Warto też złożyć reklamację, jako załączniki potwierdzające wyłączenie usług, dołączyć screeny SMS-ów, załączniki można najszybciej wysłać przez czat i tą drogą proponuję złożyć reklamację.

Ponieważ obecnie już jest faktura za poprzedni cykl rozliczeniowy, więc za obecny cykl rozliczeniowy znowu mogą być widoczne opłaty, chyba, że reklamacja zostanie uwzględniona.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32264
  • 35848
  • 1364

Drugi miesiąc zostaje mi naliczone około 300zł za usługi których nie zamawiałem

Też jak @ketrasaArtur proponuję założyć blokady na usługi elektroniczne.

Niestety z reklamowaniem tak dużych kwot i tak licznych usług może być problem. Proponuję zablokować telefon na hasło, wzór lub skorzystać z biometrii - lub zmienić używane zabezpieczenia. Ewidentnie ktoś kto ma dostęp do urządzenia fizycznie musiał to aktywować (może jakieś dziecko?).


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 6
  • 0

Drugi miesiąc zostaje mi naliczone około 300zł za usługi których nie zamawiałem

Tak też zrobiłem, poblokowałem wszystko co się dało. Mam też świadomość, że coś jeszcze może być naliczone do kolejnej faktury, biorąc pod uwagę, że pobiera mi to co tydzień.

I tak - prawdopodobnie jakąś scamową reklamę kliknął mi dzieciak. Nikt inny nie ma dostępu do naszych telefonów. Biometria już założona, blokady odpalone. Zadzwonię jeszcze rano na BOK i upewnię się, że wszystko jest poblokowane. Potem zajmę się reklamacją.

 

Dzięki panowie za odpowiedź!


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 5251
  • 20929
  • 168

Drugi miesiąc zostaje mi naliczone około 300zł za usługi których nie zamawiałem