- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dostałem funbox 6.0 Zamiast funbox 10
1. Umowa podpisana - ok
2. Czy usługa włączona ?
3. Modem już masz ?
4 . Jak gniazdko na inną umowę ? Ma być drugi światłowód na tym samym adresie ?
5. Gdzie była umowa podpisywana ? Salon, online, infolinia ?
Jeśli modemu nie otrzymałeś jeszcze w salonie w procesie samoinstalacji i ma przyjechać technik montować to wystarczy, że odmówisz instalacji usługi i umowa zostanie anulowana.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dostałem funbox 6.0 Zamiast funbox 10
Ale masz w ręce tę umowę? Jeśli nie masz, to to nie była umowa tylko co najwyżej jakieś pokwitowanie odbioru sprzętu. Skoro ma przyjść technik to nie rozumiem w jakim trybie dostarczono sprzęt - niestety nie znam tego sposobu postępowania i nie potrafię lepiej doradzić.
Na dodatek napisałeś, że masz już w domu gniazdka(!) światłowodowe z innymi usługami, to jest jeszcze bardziej nietypowe więc tym bardziej nie wiem o co chodzi i boję się skierować cię na manowce.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dostałem funbox 6.0 Zamiast funbox 10
Usluga nie włączona.
Nie mam żadnego modemu, tylko Router funbox 6.0
Tak gniazdko nowe na ten sam adres, już trzecie
Umowa była podpisywana przy kurierze w domu. Zamawiana była telefonicznie na odległość.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dostałem funbox 6.0 Zamiast funbox 10
No to skoro masz umowę w ręce, to w umowie masz napisane w jaki sposób ją anulować/wypowiedzieć.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dostałem funbox 6.0 Zamiast funbox 10
@Giver123napisał(-a)Usluga nie włączona.
Nie mam żadnego modemu, tylko Router funbox 6.0
Tak gniazdko nowe na ten sam adres, już trzecie
Umowa była podpisywana przy kurierze w domu. Zamawiana była telefonicznie na odległość.
Czyli modem/router Funbox 6 był dostarczony również kurierem ?
Jest to proces samoinstalacji, technik przygotowuje tylko linie (niekiedy już ona jest gotowa i w ogóle nic nie robi). Twoim zadaniem jest podłączenie modemu do gniazdka i zaczyna działać. W związku z tym, że dostałeś inny modem, można spróbować go wymienić na 10 w salonie lub zadzwoń na infolinię niech wydadzą zlecenie na wymianę. Jeśli nie da się wymienić masz 14 dni na odstąpienie od umowy i zwrot modemu (tu kolejne 14 dni), zrobić to można w salonie lub na infolinii.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dostałem funbox 6.0 Zamiast funbox 10
@Giver123 radził bym nie podłączać modemu/routera do linii. Przy procesie samoinstalacji ( tak mi to wygląda) każde pierwsze włączenie urządzenia do linii spowoduje zaakceptowanie umowy i jego rejestrację.
Zadzwoń na infolinię, złóż odstąpienie od umowy. Z wymianą bez aktywacji nic nie zrobisz, a po aktywacji może się okazać, że nie można..
Lepiej od razu zrezygnować i odesłać Funboxa
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dostałem funbox 6.0 Zamiast funbox 10
O właśnie też mi to wygląda na samoinstalację na moim poprzednim gniazdku. A to wrednie Orange. Dziękuję za pomoc.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dostałem funbox 6.0 Zamiast funbox 10
@Giver123 a ja uważam, że nie operator wredny, a obsługa niestety ze słabą wiedzą. Nieraz się tu przekonaliśmy, że my czasem więcej wiemy od konsultantów...
W tym wypadku chyba wprowadzająca zamówienie nie wybrała dobrze urządzenia z listy, lub takowe dla Twojej opcji usługi nie przysługuje...stąd niby pomyłka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dostałem funbox 6.0 Zamiast funbox 10
@agat13napisał(-a)@Giver123 radził bym nie podłączać modemu/routera do linii. Przy procesie samoinstalacji ( tak mi to wygląda) każde pierwsze włączenie urządzenia do linii spowoduje zaakceptowanie umowy i jego rejestrację.
Przy procesie samoinstalacji umowa aktywuje się w momencie potwierdzenia gotowości łącza, nie ma znaczenia czy modem zostanie podłączony czy nie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś