Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Highlighted
Poziom 8, Poszukiwacz
  • 6
  • 4
  • 0

Ciągła blokada konta

Dzień dobry.

 

NIe wiem, czy to odpowiedni dział - ale odpowiedniejszego do mojego problemu nie znalazłem. Otóż, posiadam aktualnie abonament na 2 telefony i 2 internety mobilne. 

 

Dziś składałem wypowiedzenie na jeden mobilny (umowa się kończy i nie będzie kontynuowana) w salonie Orange. Okazało się, że moje konto jest zablokowane i pracownik Orange musiał się kontaktować z infolinią, aby konto odblokować. 

 

 

I tu się zaczyna właśnie zagadka, bo problem z blokadą konta mam za każdym razem, gdy brałem abonamenty na telefon i mobilne, zmieniałem coś na koncie, czy właśnie składałem wypowiedzenie. Pracownik Orange nie wiedział, dlaczego jest blokada, pracownik na Infolinii także nie wiedział. Czy jest jakiś sposób, aby dowiedzieć się, dlaczego mam takową blokadę? Dodam, że nigdy nie miałem zaległości w płatach za faktury (ani w Orange ani u innego operatora), nigdy nie miałem jakichkolwiek i gdziekolwiek zaległości, itp. 

Zobacz więcej tematów oznaczonych etykietą:

15 ODPOWIEDZI
Ron
Poziom 20, Pasjonat
  • 325
  • 137
  • 4

Ciągła blokada konta

@franelo, to nie wiedziałeś że masz blokadę?? Korzystałeś z numeru (połączenia, SMSY)?

Poziom 8, Poszukiwacz
  • 6
  • 4
  • 0

Ciągła blokada konta

[ Edytowane ]

Mam blokadę na np. nowe umowy/przedłużenia/wypowiedzenia, itp. Kiedyś brałem neostradę i nie było problemów. NIe wiem, dlaczego takową blokadę mam i kiedy w ogóle została ona nałożona. Co ma korzystanie z SMS/połączeń z tym wspólnego?

Ron
Poziom 20, Pasjonat
  • 325
  • 137
  • 4

Ciągła blokada konta

Zrozumiałem, że masz blokadę na połączenia SMS, usługi itd.

Poziom 8, Poszukiwacz
  • 6
  • 4
  • 0

Ciągła blokada konta

Nie Emotikon: Mrugający

Chodzi o blokadę mojego konta (może danych?) w systemie Orange. Przy każdej wizycie w punkcie trzeba dzwonić na infolinię z prośbą o czasowe odblokowanie konta w celu dokonania zmian. NIe wiem właśnie dlaczego taką blokadę mam i gdzie się tego dowiedzieć.

Poziom 20, Pasjonat
  • 181
  • 80
  • 2

Ciągła blokada konta

Jeśli jesteś "czysty jak łza" to przez Mój Orange da się to wyjaśnić, napisz tam zgłoszenie, ewentualnie drogą oficjalną (list).

Poziom 36, Guru
  • 6456
  • 2584
  • 338

Ciągła blokada konta

Przepraszam za może niedyskretne pytanie, ale czy nie miałeś jakieś windykacji w Orange lub u innego operatora komórkowego w Polsce?
Every little helps Emotikon: Szczęśliwy | Proszę o głos na dwa pomysły - kliknij ➡️ tutaj ⬅️ oraz ➡️ tutaj ⬅️.
Ron
Poziom 20, Pasjonat
  • 325
  • 137
  • 4

Ciągła blokada konta

Nie chciałem o to pytać Emotikon: Mrugający Natomiast jak kolega @irek6311, droga oficjalną najlepiej pisemnie.

Poziom 36, Guru
  • 6456
  • 2584
  • 338

Ciągła blokada konta

Nie wiem czy Orange coś udzieli na piśmie. Pracownik salonu nie powinien Cię informować, bo to są wewnętrzne kwestie dotyczące tzw. wiarygodności płatniczej.
Przy usługach stacjonarnych takiej weryfikacji najczęściej nie ma (jedynie przy ofercie z TV jest chyba weryfikacja).
Every little helps Emotikon: Szczęśliwy | Proszę o głos na dwa pomysły - kliknij ➡️ tutaj ⬅️ oraz ➡️ tutaj ⬅️.
Poziom 8, Poszukiwacz
  • 6
  • 4
  • 0

Ciągła blokada konta

@irek6311 @Piotrekk85 @Ron - rozwieje wątpliwości: nie miałem żadnej windykacji, żadnej zaległej płatności u żadnego Operatora / banku / innej instytucji.

 

Z tego, co kojarzę, to brałem internet mobilny ze srzętem "na raty". Miesiąc później chciałem wziąć drugi taki sam "pakiet" na siebie dla kogoś z rodziny. Przy sprawdzaniu "możliwości" okazało się, że nie mogę wziąć bo wtedy coś przekraczało lub nie mogłem wziąć na siebie drugiego takiego samego zestawu i wtedy pracownica zaproponowała mi coś innego. Odmówiłem i poszedłem do innego salonu się zapytać bo informacje, jakie przekazywała mi wtedy w salonie były dla mnie jakieś niezrozumiałe. 

 

W drugim salonie stwierdzili, że nie ma problemu, mogę wziąć drugi taki sam zestaw. I wtedy właśnie już była ta "blokada", że musieli dzwonić na infolinie i mi odblokowywać, by wprowadzić nową umowę. Oczywiście ten drugi zestaw wraz z umową otrzymałem i za wszystko było płacone przed czasem. Obecnie jedna umowa się już skończyła i została przedłużona (przedłużenie przez internet, poszło bez problemu), druga umowa kończy się za miesiąć i właśnie na nią byłem złożyć wypowiedzenie.

 

Tak więc, nie wiem, dlaczego mam tę blokadę, nie miałem windykacji i nie miałem żadnych zaległości. Jak na razie wysłałem zgłoszenie przez BOK, zobaczymy, co odpiszą.