6
Postów
4
Kudo
0
Rozwiązania
Roczniak
1 like
1 odpowiedź
1 temat
Pierwsze lądowanie
01-07-2017 16:53
Dostałem odpowiedź z BOK - może się komuś przyda, jeśli będą mieli podobną sytuację: [...]z uwagi na wielość posiadanych kontraktów podczas wprowadzania zmian na koncie niezbędna jest dodatkowa weryfikacja. Historia konta wykazuje brak odmowy jakichkolwie [...]
17-06-2017 18:46
Czy suma abonamentów była za duża? No nie wiem, miałem tylko jeden mobilny i już od drugiej miałem ten problem. I od tego właśnie momentu za każdym razem jest ta blokada. Po drugiej umowie, jakieś 4 miesiące później, przenosiłem swój numer do Orange Abonam [...]
17-06-2017 18:22
@Anonim @Piotrekk85 @Ron - rozwieje wątpliwości: nie miałem żadnej windykacji, żadnej zaległej płatności u żadnego Operatora / banku / innej instytucji. Z tego, co kojarzę, to brałem internet mobilny ze srzętem "na raty". Miesiąc później chciałem wziąć dru [...]
17-06-2017 18:22
@Anonim @Piotrekk85 @Ron - rozwieje wątpliwości: nie miałem żadnej windykacji, żadnej zaległej płatności u żadnego Operatora / banku / innej instytucji. Z tego, co kojarzę, to brałem internet mobilny ze srzętem "na raty". Miesiąc później chciałem wziąć dru [...]
17-06-2017 14:26
Nie 😉Chodzi o blokadę mojego konta (może danych?) w systemie Orange. Przy każdej wizycie w punkcie trzeba dzwonić na infolinię z prośbą o czasowe odblokowanie konta w celu dokonania zmian. NIe wiem właśnie dlaczego taką blokadę mam i gdzie się tego dowied [...]
17-06-2017 14:13
Mam blokadę na np. nowe umowy/przedłużenia/wypowiedzenia, itp. Kiedyś brałem neostradę i nie było problemów. NIe wiem, dlaczego takową blokadę mam i kiedy w ogóle została ona nałożona. Co ma korzystanie z SMS/połączeń z tym wspólnego?