Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak internetu mobilnego.


Poziom 4, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Brak internetu mobilnego.

► Temat został przeniesiony z kategorii Sieć i dostępność usług - Moderator Rafał ◄

Od 2 miesięcy staram się rozwiązać problem z internetem mobilnym. Otrzymałem już 2 karty Sim. Żadna nie działa.. żadna nie jest widoczna w waszym "systemie" Płace ponad 200zl miesięcznie za wasze usługi. Zostaje spławiany z Gnieznijskiego salonu Orange iż pan nie potrafi sobie poradzić z problemem i odsyła mnie na infolinie albo do Bydgoszczy lub Poznania gdzie tez nie potrafią naprawić problemu. Jeżeli dalej tak pójdzie to sprawa skończy się pozwem. Mam wszystkie moje próby rozwiązania udokumentowane przez nagrania wideo i audio. Proszę o kontakt kogoś kompetentnego z Orange. 

14 ODPOW. 14

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Brak internetu mobilnego.

Niestety na forum pomocy w indywidualnej sprawie nie otrzymasz. Skontaktuj się z BOK http://orange.pl/kontakt
Anonim

Nie dotyczy

Brak internetu mobilnego.

@KamilChmielewssprawdzałeś działanie karty SIM w np. dowolnym telefonie? (tylko przypadkiem z niej nie dzwoń :P)


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 373
  • 657
  • 4

Brak internetu mobilnego.

Po prostu trzeba wziąć obie karty SIM oraz urządzenie, w które ma być włożona dana karta SIM i ma być Internet mobilny, i pójść z tym wszystkim do jakiegoś innego (np. w innym mieście) Salonu Orange. Oni tam sobie to pooglądają, pokombinują, i jeszcze Wam poustawiają prawidłowo. I będzie wiadomo w czym jest problem: z kartami SIM, czy z urządzeniem, czy też z "systemem" Orange. A co najważniejsze: Uwierzą.

A do BOK nie warto, w tym przypadku, dzwonić ani pisać - to strata czasu i nerwów.

 

Ela

Anonim

Nie dotyczy

Brak internetu mobilnego.

@KamilChmielewsbez uprzedniego sprawdzenia karty SIM w innym aparacie i tak w pierwszej kolejności poproszą Cie o wykonanie tego testu.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 373
  • 657
  • 4

Brak internetu mobilnego.


@Anonimnapisał(-a)

@KamilChmielewsbez uprzedniego sprawdzenia karty SIM w innym aparacie i tak w pierwszej kolejności poproszą Cie o wykonanie tego testu.


W pierwszej kolejności to oni w Salonie też mogą tak uczynić - dla własnej wiary. Klient nie musi tego testu robić. W Salonach jest przecież mnóstwo różnych urządzeń.

 

Ela


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Brak internetu mobilnego.

Od paru lat nie ma już testerów sim w salonach.

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 373
  • 657
  • 4

Brak internetu mobilnego.


@Piotrekk85napisał(-a)
Od paru lat nie ma już testerów sim w salonach.

Szkoda to, że nie ma - w tym przypadku przydałby się i taki tester.

 

Ale ja nie to urządzenie miałam na myśli.

Miałam na myśli zwykły modem/router czy smartfon, których pełno jest w Salonach.

 

Ela


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Brak internetu mobilnego.

Tak naprawdę test można wykonać dowolnym urządzeniem.

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 373
  • 657
  • 4

Brak internetu mobilnego.


@Piotrekk85napisał(-a)
Tak naprawdę test można wykonać dowolnym urządzeniem.

No właśnie - o to chodziło. I żeby wykonać taki test kart SIM w Salonie na Salonowych urządzeniach (modem/router czy smartfon Salonowy) przez jego pracowników - dla ich własnej wiary i wiedzy.

 

Ela