- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzień dobry. W środę 19 czerwca podpisałam umowę w salonie na przedłużenie usługi Orange love. Zamówiłam także nowy telefon. Dostałam informację, że zamówienie będzie zrealizowane do 7 dni. Właśnie mijają 2 tygodnie, a zamówienie cały czas ma status "w trakcie realizacji". Obsługa Orange mnie zbywa mówiąc, że nie ma możliwości sprawdzenia zamówienia i że trzeba czekać. Serio nikt z Orange nie jest w stanie sprawdzić, na jakim etapie jest zamówienie? Czy to normalna praktyka Orange, że tyle czasu się czeka? Nadmienię, że umowa miała się kończyć 11 lipca. Wszystkie inne usługi jak np internet, zostały przedłużone w ramach nowo zawartej umowy, natomiast mój numer telefonu nie i nadal widnieje informacja, że umowa się kończy 11 lipca. Dzisiaj mamy 3 lipca i nadal czekam. Po jakim czasie dostanę jakąkolwiek informację dotyczącą statusu zamówienia?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Iwonken musisz się dowiadywać w salonie lub infolinia, czat, a najlepiej złożyć reklamację. Dobrze by było, aby najlepiej na czacie dołączyć do reklamacji skan umowy.
Jeszcze się dopytać, czy podczas podpisywania umowy wyrażona została zgoda na świadczenie usługi od razu, czy po upływie 14 dni? Bo być może z tego powodu umowa na telefon nie została przedłużona.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Iwonken musisz się dowiadywać w salonie lub infolinia, czat, a najlepiej złożyć reklamację. Dobrze by było, aby najlepiej na czacie dołączyć do reklamacji skan umowy.
Jeszcze się dopytać, czy podczas podpisywania umowy wyrażona została zgoda na świadczenie usługi od razu, czy po upływie 14 dni? Bo być może z tego powodu umowa na telefon nie została przedłużona.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo długi czas oczekiwania na realizację zamówienia
@IwonkenCo to za smartfon, bo może się wyczerpały zapasy magazynowe? Jakiś nietypowy?
Szkoda tylko, że informacji nie można uzyskać...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo długi czas oczekiwania na realizację zamówienia
Czy sprawdzasz status zamówienia przez | Orange Polska?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo długi czas oczekiwania na realizację zamówienia
Zamówiłam Xiaomi 14. Nie wiem czy nietypowy, nawet jeśli, przydałaby się jakakolwiek informacja. Pierwszy raz spotykam się z czymś takim, że nikt nie jest w stanie udzielić informacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo długi czas oczekiwania na realizację zamówienia
Tak, w aplikacji Mój Orange w zakładce moje sprawy. W to samo jestem przekierowywana po wejściu w maila w podsumowanie zamówienia. Status niezmiennie od 19 czerwca 'w trakcie realizacji '.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo długi czas oczekiwania na realizację zamówienia
@Iwonkendoradzę wizytę w salonie. Tam nie spławią, a dostęp do systemów i możliwość od razu przyjęcia reklamacji obsługi masz na miejscu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo długi czas oczekiwania na realizację zamówienia
@Iwonken czy Xiaomi dotarł? Jest happy end w tej historii?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo długi czas oczekiwania na realizację zamówienia
Jest happy end, natomiast nie obyło się bez reklamacji. Najpierw Orange nie poinformował, że telefon cały czas był do odbioru (a dostawałam błędne informacje od obsługi klienta, że 'w trakcie realizacji ' znaczy że nie wiadomo nic więcej), dostałam smsa, że nie odebrałam telefonu, zgłosiłam od razu sprawę na infolinii i owszem - telefon został wysłany ponownie, ale bez mojej wiedzy Orange zmienił raty ( na dużo bardziej niekorzystne), o czym dowiedziałam się z aplikacji. Po czym od razu złożyłam reklamację, której na początku nie chcieli uznać, bo jak mówili, przecież sama nie odebrałam telefonu a później zamówiłam go sobie osobno bez umowy z abonamentem. Finalnie skorygowali wszystko jak trzeba, ale ogólnie odczucia fatalne. Rada dla wszystkich na przyszłość, bo sama się nauczyłam, by od razu reklamować, jeśli coś nie idzie tak jak trzeba, nie zwlekać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo długi czas oczekiwania na realizację zamówienia
Bo z orange najlepiej brać samą usługę, a sprzęt nabyć niezależnie. Polecam.