- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@zosiek29 Według opisu na stronie Orange faktycznie powinno się to udać samodzielnie, ale czy minęła doba? bo tam jest napisane:
"Jeżeli usługi są zablokowane możesz samodzielnie potwierdzić wpłatę lub zadeklarować dokonanie wpłaty w ciągu 24 godzin i szybko zdjąć blokadę.
Wybierz jeden z poniższych sposobów:
Zaloguj się do swojego konta w Mój Orange na www.orange.pl (jeśli nie masz konta w Mój Orange, możesz je założyć tutaj😞
- przejdź do sekcji Faktury i płatności / Faktury do zapłaty,
- z menu Akcje (zobacz przykład) wybierz opcję Zgłoś opłacenie i postępuj zgodnie ze wskazówkami na ekranie.
Ważne: jeśli nie widzisz przycisku Akcje / Zgłoś opłacenie oznacza to, że:
- nie wywiązałeś się w terminie z wcześniejszych ustaleń dotyczących deklaracji wpłaty, rat, prolongat,
- zdejmiemy blokadę automatycznie po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Orange.
Przez infolinię
- 510 100 100 (jeśli jesteś klientem indywidualnym) lub
- 510 600 600 (jeśli jesteś klientem biznesowym).
a z telefonu zablokowanego:
- *500 - dla usług mobilnych Postępuj zgodnie z komunikatami, aby zdjąć blokadę z numeru i odblokować internet.
Jeśli masz blokadę na kilku numerach wystarczy, że zadzwonisz z jednego z nich.
Ale ważna jest dalsza część: "Pamiętaj, że zdjęcie blokady jest równoznaczne z tym, że już spłaciłeś zaległość lub deklarujesz dokonanie wpłaty w ciągu 24 godzin.
Jeśli w ciągu 3 dni wpłata nie zostanie zaksięgowana na koncie Orange, usługi zostaną ponownie zablokowane i w przyszłości nie będziesz miał możliwości samodzielnego zdjęcia blokady.
Ważna informacja, jeżeli usługi mobilne zostały zablokowane (zarówno na połączenia wychodzące jak i przychodzące) przywrócenie ich świadczenia będzie możliwe w ciągu 24 godzin od całkowitej wpłaty należności i zaksięgowania jej na rachunku bankowym Orange.
W każdym przypadku zdjęcie blokady komunikowane jest SMS-em potwierdzającym. Kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta nie jest konieczny."
Dopisane przez moderatora: Więcej informacji tutaj: https://www.orange.pl/omnibook/windykacyjna-blokada-odblokowanie-uslug#
[edit2]: uaktualniono 3.11.2023 r. - Wojciech.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
BLOKADA USŁUG ZA BRAK PŁATNOŚCI
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
BLOKADA USŁUG ZA BRAK PŁATNOŚCI
Jeśli tu trzeba ręczne odblokowania a zależy Ci na czasie, zadzwoń z innego numeru na 510100100 lub wyślij maila z potwierdzeniem przelewu i prośbą o odblokowanie na windykacja@orange.com (choć to dłuższa opcja).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@zosiek29 Według opisu na stronie Orange faktycznie powinno się to udać samodzielnie, ale czy minęła doba? bo tam jest napisane:
"Jeżeli usługi są zablokowane możesz samodzielnie potwierdzić wpłatę lub zadeklarować dokonanie wpłaty w ciągu 24 godzin i szybko zdjąć blokadę.
Wybierz jeden z poniższych sposobów:
Zaloguj się do swojego konta w Mój Orange na www.orange.pl (jeśli nie masz konta w Mój Orange, możesz je założyć tutaj😞
- przejdź do sekcji Faktury i płatności / Faktury do zapłaty,
- z menu Akcje (zobacz przykład) wybierz opcję Zgłoś opłacenie i postępuj zgodnie ze wskazówkami na ekranie.
Ważne: jeśli nie widzisz przycisku Akcje / Zgłoś opłacenie oznacza to, że:
- nie wywiązałeś się w terminie z wcześniejszych ustaleń dotyczących deklaracji wpłaty, rat, prolongat,
- zdejmiemy blokadę automatycznie po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Orange.
Przez infolinię
- 510 100 100 (jeśli jesteś klientem indywidualnym) lub
- 510 600 600 (jeśli jesteś klientem biznesowym).
a z telefonu zablokowanego:
- *500 - dla usług mobilnych Postępuj zgodnie z komunikatami, aby zdjąć blokadę z numeru i odblokować internet.
Jeśli masz blokadę na kilku numerach wystarczy, że zadzwonisz z jednego z nich.
Ale ważna jest dalsza część: "Pamiętaj, że zdjęcie blokady jest równoznaczne z tym, że już spłaciłeś zaległość lub deklarujesz dokonanie wpłaty w ciągu 24 godzin.
Jeśli w ciągu 3 dni wpłata nie zostanie zaksięgowana na koncie Orange, usługi zostaną ponownie zablokowane i w przyszłości nie będziesz miał możliwości samodzielnego zdjęcia blokady.
Ważna informacja, jeżeli usługi mobilne zostały zablokowane (zarówno na połączenia wychodzące jak i przychodzące) przywrócenie ich świadczenia będzie możliwe w ciągu 24 godzin od całkowitej wpłaty należności i zaksięgowania jej na rachunku bankowym Orange.
W każdym przypadku zdjęcie blokady komunikowane jest SMS-em potwierdzającym. Kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta nie jest konieczny."
Dopisane przez moderatora: Więcej informacji tutaj: https://www.orange.pl/omnibook/windykacyjna-blokada-odblokowanie-uslug#
[edit2]: uaktualniono 3.11.2023 r. - Wojciech.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
BLOKADA USŁUG ZA BRAK PŁATNOŚCI
@zosiek29 dzwoń na infolinię z telefonu z innej sieci. Przy nolimitach nie będzie to problemem a sprawę załatwisz szybciej.