Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

BLOKADA USŁUG ZA BRAK PŁATNOŚCI

ROZWIĄZANE

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 5
  • 0

BLOKADA USŁUG ZA BRAK PŁATNOŚCI

Witam. W sobotę poszedl przelew za wszystkie nieoplacone faktury. Na koncie orange widnieje, że wszystko jest już uregulowane, ale telefon nadal posiada blokade windykacyjna, której nie mogę zdjąć samodzielnie?
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5500
  • 18609
  • 186

BLOKADA USŁUG ZA BRAK PŁATNOŚCI

@zosiek29 Według opisu na stronie Orange faktycznie powinno się to udać samodzielnie, ale czy minęła doba? bo tam jest napisane:

"Jeżeli usługi są zablokowane możesz samodzielnie potwierdzić wpłatę lub zadeklarować dokonanie wpłaty w ciągu 24 godzin i szybko zdjąć blokadę.

 

Wybierz jeden z poniższych sposobów:

Zaloguj się do swojego konta w Mój Orange na www.orange.pl (jeśli nie masz konta w Mój Orange, możesz je założyć tutaj😞

  • przejdź do sekcji Faktury i płatności / Faktury do zapłaty,
  • z menu Akcje (zobacz przykład) wybierz opcję Zgłoś opłacenie i postępuj zgodnie ze wskazówkami na ekranie.


Ważne:
jeśli nie widzisz przycisku Akcje / Zgłoś opłacenie oznacza to, że:

  • nie wywiązałeś się w terminie z wcześniejszych ustaleń dotyczących deklaracji wpłaty, rat, prolongat,
  • zdejmiemy blokadę automatycznie po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Orange.

Przez infolinię

  • 510 100 100 (jeśli jesteś klientem indywidualnym) lub
  • 510 600 600 (jeśli jesteś klientem biznesowym).

a z telefonu zablokowanego:

  • *500 - dla usług mobilnych Postępuj zgodnie z komunikatami, aby zdjąć blokadę z numeru i odblokować internet.
    Jeśli masz blokadę na kilku numerach wystarczy, że zadzwonisz z jednego z nich.

 

Ale ważna jest dalsza część: "Pamiętaj, że zdjęcie blokady jest równoznaczne z tym, że już spłaciłeś zaległość lub deklarujesz dokonanie wpłaty w ciągu 24 godzin.

Jeśli w ciągu 3 dni wpłata nie zostanie zaksięgowana na koncie Orange, usługi zostaną ponownie zablokowane i w przyszłości nie będziesz miał możliwości samodzielnego zdjęcia blokady.

 

 

Ważna informacja, jeżeli usługi mobilne zostały zablokowane (zarówno na połączenia wychodzące jak i przychodzące) przywrócenie ich świadczenia będzie możliwe w ciągu 24 godzin od całkowitej wpłaty należności i zaksięgowania jej na rachunku bankowym Orange.

 

W każdym przypadku zdjęcie blokady komunikowane jest SMS-em potwierdzającym. Kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta nie jest konieczny."  

 

Dopisane przez moderatora: Więcej informacji tutaj: https://www.orange.pl/omnibook/windykacyjna-blokada-odblokowanie-uslug#

[edit2]: uaktualniono 3.11.2023 r.  - Wojciech.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

5 ODPOW. 5

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32805
  • 39010
  • 1390

BLOKADA USŁUG ZA BRAK PŁATNOŚCI

Sprawa dotyczy komórki czy usług stacjonarnych?

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 5
  • 0

BLOKADA USŁUG ZA BRAK PŁATNOŚCI

Komórki.

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32805
  • 39010
  • 1390

BLOKADA USŁUG ZA BRAK PŁATNOŚCI

To wykonując dowolne połączenie powinno Cię przekierować na BOK jeśli masz opcję na automatyczne odblokowanie.
Jeśli tu trzeba ręczne odblokowania a zależy Ci na czasie, zadzwoń z innego numeru na 510100100 lub wyślij maila z potwierdzeniem przelewu i prośbą o odblokowanie na windykacja@orange.com (choć to dłuższa opcja).

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5500
  • 18609
  • 186

BLOKADA USŁUG ZA BRAK PŁATNOŚCI

@zosiek29 Według opisu na stronie Orange faktycznie powinno się to udać samodzielnie, ale czy minęła doba? bo tam jest napisane:

"Jeżeli usługi są zablokowane możesz samodzielnie potwierdzić wpłatę lub zadeklarować dokonanie wpłaty w ciągu 24 godzin i szybko zdjąć blokadę.

 

Wybierz jeden z poniższych sposobów:

Zaloguj się do swojego konta w Mój Orange na www.orange.pl (jeśli nie masz konta w Mój Orange, możesz je założyć tutaj😞

  • przejdź do sekcji Faktury i płatności / Faktury do zapłaty,
  • z menu Akcje (zobacz przykład) wybierz opcję Zgłoś opłacenie i postępuj zgodnie ze wskazówkami na ekranie.


Ważne:
jeśli nie widzisz przycisku Akcje / Zgłoś opłacenie oznacza to, że:

  • nie wywiązałeś się w terminie z wcześniejszych ustaleń dotyczących deklaracji wpłaty, rat, prolongat,
  • zdejmiemy blokadę automatycznie po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Orange.

Przez infolinię

  • 510 100 100 (jeśli jesteś klientem indywidualnym) lub
  • 510 600 600 (jeśli jesteś klientem biznesowym).

a z telefonu zablokowanego:

  • *500 - dla usług mobilnych Postępuj zgodnie z komunikatami, aby zdjąć blokadę z numeru i odblokować internet.
    Jeśli masz blokadę na kilku numerach wystarczy, że zadzwonisz z jednego z nich.

 

Ale ważna jest dalsza część: "Pamiętaj, że zdjęcie blokady jest równoznaczne z tym, że już spłaciłeś zaległość lub deklarujesz dokonanie wpłaty w ciągu 24 godzin.

Jeśli w ciągu 3 dni wpłata nie zostanie zaksięgowana na koncie Orange, usługi zostaną ponownie zablokowane i w przyszłości nie będziesz miał możliwości samodzielnego zdjęcia blokady.

 

 

Ważna informacja, jeżeli usługi mobilne zostały zablokowane (zarówno na połączenia wychodzące jak i przychodzące) przywrócenie ich świadczenia będzie możliwe w ciągu 24 godzin od całkowitej wpłaty należności i zaksięgowania jej na rachunku bankowym Orange.

 

W każdym przypadku zdjęcie blokady komunikowane jest SMS-em potwierdzającym. Kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta nie jest konieczny."  

 

Dopisane przez moderatora: Więcej informacji tutaj: https://www.orange.pl/omnibook/windykacyjna-blokada-odblokowanie-uslug#

[edit2]: uaktualniono 3.11.2023 r.  - Wojciech.


Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 2097
  • 6610
  • 70

BLOKADA USŁUG ZA BRAK PŁATNOŚCI

@zosiek29 dzwoń na infolinię z telefonu z innej sieci. Przy nolimitach nie będzie to problemem a sprawę załatwisz szybciej.