Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

AMA - aplikacja Mój Orange 4


Zespół Nasz Orange
  • 2844
  • 11155
  • 150

AMA - aplikacja Mój Orange 4

Drodzy użytkownicy aplikacji Mój Orange... I nie tylko! 😃

Przed nami czwarta już odsłona sesji z pytaniami, na które odpowiadać będą eksperci pracujący nad rozwojem apki Mój Orange. 🤠 Na forum sporo jest wątków, w których przewija się ta tematyka, więc takie spotkanie on-line 🤝 będzie jak znalazł. 😋 Tym bardziej, że ostatnie AMA miało w miejsce czerwcu '22 roku. Od tego czasu trochę pytań się uzbierało. 😉

 

 

AMA - aplikacja Mój Orange 4 odbędzie się w ŚRODĘ 27 MARCA W GODZ. 13:00 - 16:00

 

LPek-MO-b2b-400x230jpg.jpg

 

Dla tych, którzy nie mieli jeszcze okazji uczestniczyć w AMA, przygotowaliśmy specjalny materiał odsłaniający arkana tego forumowego wydarzenia. 🙂

 

W skrócie: to spotkanie on-line, podczas którego można zadawać pytania naszym ekspertom z danej dziedziny i bezpośrednio od nich otrzymać odpowiedzi. Pytania zadajemy w specjalnie do tego dedykowanej kategorii, która jest udostępniana w trakcie tego wydarzenia

 

 

Uwaga! Jeżeli nie masz konta w naszej Społeczności (do jego założenia gorąco ♨️ zachęcamy 😃) lub nie możesz być obecny na forum w trakcie wydarzenia:

zostaw swoje pytania tutaj.

 

Opublikujemy je anonimowo w trakcie AMA, a odpowiedzi będziesz mógł przeczytać po zakończeniu sesji. Ważne: pytania powinny być zgodne z netykietą, zasadami i regulaminem Nasz Orange (w przeciwnym razie ich nie zamieścimy). Pamiętajcie, że eksperci odpowiadają tylko na pytania ogólne niewymagające indywidualnej weryfikacji na koncie klienckim w systemach Orange.

Możliwość zadawania pytań w powyższy sposób zakończy się 27.03.2024 o godz. 15:00.

 

Dla zarejestrowanych użytkowników NO, którzy nie mogą być obecni na AMA, nadal pozostaje dostępna opcja wcześniejszego przekazania pytań w Prywatnej Wiadomości któremuś z członków Zespołu NO (@Bartłomiej@Michał@Rafał@Wiktor@Wojciech@Aśka_M). Takie pytania zostaną przez nas opublikowane w imieniu użytkownika.

 

W wolnej chwili w tym miejscu możecie prześledzić wcześniejsze sesje AMA.

 

Zapraszamy! ❤️

24 ODPOW. 24

Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 13107
  • 53842
  • 629

AMA - aplikacja Mój Orange 4

To ja oddaję głos tym, którzy mają problemy z apką...ja niestety nie będę mógł być, ale życzę owocnego AMA


Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 2408
  • 9985
  • 85

AMA - aplikacja Mój Orange 4

Jeśli znajdę chwilę czasu to zajrzę na AMA 😉

Pozdrawiam 🙂


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18522
  • 53050
  • 718

AMA - aplikacja Mój Orange 4

Bardzo się cieszę na te AMA. Będzie można zgłosić problem z apką bezpośrednio do eksperta 🤔


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 351
  • 1244
  • 1

AMA - aplikacja Mój Orange 4

Witam serdecznie wszystkich.

Ponieważ moje poprzednie pytania od kilku dni , na temat aplikacji MO , do dzisiaj na forum  pozostają bez zainteresowa i odpowiedzi , to jaką mam gwarancję że  coś się zmieni w tej materii zadajac takie same pytania w AMA .   Same zadanie kilku pytań , nie naprawi powstałej sytuacji i  nie usunie nawarstwiajacych się problemów w aplikacji .

Mam również osobiste pytania do działu technicznego w sprawie przyjmowanych zgłoszeń, za pośrednictwem konsultantów . To jest dopiero temat !!!

Pozdrawiam. 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18522
  • 53050
  • 718

AMA - aplikacja Mój Orange 4

@jan1 przynajmniej będzie informacja zwrotna bezpośrednio do eksperta. Zgłoszenie przez konsultantów jest nieskuteczne, bo nie widać żadnego efektu. Często są gubione lub zamykane bez naprawy problemu. 


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 351
  • 1244
  • 1

AMA - aplikacja Mój Orange 4

Witam. 

@ketrasaArtur  może masz jakiś pomysł  na skuteczność przyjmowanych zgłoszeń przez konsultantów?, jezeli są nieskuteczni . Gubione zgłoszenia nie mogą  być , bo każde zgłoszenie ma swój numer , a jeżeli są zamykane bez naprawy ( ja osobiście doświadczam to za każdym razem  , gdy odpowiedź z działu technicznego jest że już usunięto moj problem , a tak naprawdę  to nic nie zrobiono , i  ja ponownie  wysyłam konsultantowi zrzut ekranu na potwierdzenie że  jestem nadal w tym samym 

miejscu , jak przed zgłoszeniem !!! )   Moim zdaniem   to  jest brak odpowiedzialności osoby decyzyjnej , za taki zaistnialy stan działania. To jest albo zabawa  " w kotka i myszkę " , tylko że tutaj  nie ma dzieci , albo nietraktowanie poważnie zgłoszeń i klientów , a może jedno i drugie !  Tak że ,  pytań do  AMA  mam kilka , tylko czy to coś pomoże i zmieni nabyte przyzwyczajenia ?

Pozdrawiam. 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18522
  • 53050
  • 718

AMA - aplikacja Mój Orange 4

@jan1 jak bym czytał swoje słowa. Dokładnie mam tak samo i żadne zgłoszenia nie pomagają. Ciekawe, co eksperci na taką sytuację?

 


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 13107
  • 53842
  • 629

AMA - aplikacja Mój Orange 4

@ketrasaArtur , @jan1  niedługo się przekonacie w czym jest problem... Eksperci wyjaśnią wszelkie wątpliwości... 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18522
  • 53050
  • 718

AMA - aplikacja Mój Orange 4

@agat13 podejrzewam, że zaproponują kontakt indywidualny, bo problem z apką jest za mocno złożony.