Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

AMA - aplikacja Mój Orange 4


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 417
  • 1565
  • 1

AMA - aplikacja Mój Orange 4

Witam

@agat13     mnie zgłaszającego  klienta ,  nie interesuje  to  w czym jest problem , i  kto ma się tym zainteresować  , tylko dlaczego  zgłaszany temat nie jest naprawiony , dlaczego są wysyłane  odpowiedzi nie mające nic wspólnego  z aktualną rzeczywistością - działa to na zasadzie   

 " spychologi "   Przecież same wysłane   odpowiedzi  nie naprawią zgłoszonej usterki i nie pozbędzie się w ten sposób  nawarstwiajacego się problemu  w danym temacie zgłoszenia konsultantowi !!

Pozdrawiam. 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14377
  • 59068
  • 721

AMA - aplikacja Mój Orange 4

Myślę tak samo jak Wy, z tym, że skoro czegoś nie da się zrobić prosto i szybko, to przerasta to możliwości prostych obslugantow...dlatego szansa w AMA 


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 417
  • 1565
  • 1

AMA - aplikacja Mój Orange 4


@agat13napisał(-a)

@ketrasaArtur , @jan1  niedługo się przekonacie w czym jest problem... Eksperci wyjaśnią wszelkie wątpliwości... 


A czy możesz się podzielić z twoją wiedzą ,  z twoimi informacjami ?

Pozdrawiam. 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14377
  • 59068
  • 721

AMA - aplikacja Mój Orange 4

@jan1  moja wiedza to doświadczenie walki i obserwacji takich sytuacji..

Nie ma nic gorszego niż bezradność techniczna, gdy tak naprawdę nikt nie wie o co chodzi i co z tym zrobić, żeby zadziałało.

 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19862
  • 57465
  • 783

AMA - aplikacja Mój Orange 4

Zauważyłem, aby problemy ustąpiły z apką, przynajmniej w moim przypadku, to musiałbym zmienić numer PESEL. Nowy użytkownik takich problemów nie ma. Jako użytkownik z wieloletnim stażem muszę borykać się z utrudnieniami w korzystaniu z apki.


Poziom 32, Pasjonat Galaktyczny
  • 2295
  • 10950
  • 91

AMA - aplikacja Mój Orange 4


@agat13napisał(-a)

Nie ma nic gorszego niż bezradność techniczna, gdy tak naprawdę nikt nie wie o co chodzi i co z tym zrobić, żeby zadziałało.


To jest tylko kwestia braku odpowiednich kwalifikacji.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 417
  • 1565
  • 1

AMA - aplikacja Mój Orange 4

@agat13    jaka

" bezradność  techniczna "  - do czego zmierzasz , o czym piszesz ?  Brak jest osoby decyzyjnej , bo każda firma kompletuje sobie swoją załogę i bierze odpowiedzialność za ich wydajność i kompetencje w danej działalności  , wiedząc kogo zatrudniają . Tylko ja nie rozumię , dlaczego wysyłają  kłamliwe odpowiedzi zwrotne , nie mające nic wspólnego z rzeczywistością !

Pozdrawiam. 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14377
  • 59068
  • 721

AMA - aplikacja Mój Orange 4

@jan1 Pisze o tym (dość łagodnie określając stan rzeczy), że nie ma komu/nikt nie wie jak się zmierzyć z problemem. Sprawa jednak musi zostać zamknięta, bo czas reklamacji się liczy...i zamykają pisząc byle co...Nie jesteś sam w takich odczuciach, ze jednak jest coś nie halo...Piszesz jak powinno być i ja się pod tym podpisuję 

P.S. Bardzo dobry pomysł z tym spotkaniem z osobami decyzyjnymi. Będziecie mogli konkretnie przedstawić własne problemy


Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 184
  • 729
  • 11

AMA - aplikacja Mój Orange 4


@ketrasaArturnapisał(-a)

Zauważyłem, aby problemy ustąpiły z apką, przynajmniej w moim przypadku, to musiałbym zmienić numer PESEL. Nowy użytkownik takich problemów nie ma. Jako użytkownik z wieloletnim stażem muszę borykać się z utrudnieniami w korzystaniu z apki.


to moze miec zwiazek z liczbą uslug jakie przez ten dlugi czas uzbieraly sie na towim koncie/peselu


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19862
  • 57465
  • 783

AMA - aplikacja Mój Orange 4

@mD_360 tylko tych archiwalnych usług nie chcą skasować, natomiast nie wszystkie są widoczne na koncie. Często w Mój Orange przez www podawana jest ilość usług więcej, niż faktycznie jest dostępnych/aktywnych.