- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
AMA - aplikacja Mój Orange 4
Witam
@agat13 mnie zgłaszającego klienta , nie interesuje to w czym jest problem , i kto ma się tym zainteresować , tylko dlaczego zgłaszany temat nie jest naprawiony , dlaczego są wysyłane odpowiedzi nie mające nic wspólnego z aktualną rzeczywistością - działa to na zasadzie
" spychologi " Przecież same wysłane odpowiedzi nie naprawią zgłoszonej usterki i nie pozbędzie się w ten sposób nawarstwiajacego się problemu w danym temacie zgłoszenia konsultantowi !!
Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
AMA - aplikacja Mój Orange 4
Myślę tak samo jak Wy, z tym, że skoro czegoś nie da się zrobić prosto i szybko, to przerasta to możliwości prostych obslugantow...dlatego szansa w AMA
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
AMA - aplikacja Mój Orange 4
@agat13napisał(-a)@ketrasaArtur , @jan1 niedługo się przekonacie w czym jest problem... Eksperci wyjaśnią wszelkie wątpliwości...
A czy możesz się podzielić z twoją wiedzą , z twoimi informacjami ?
Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
AMA - aplikacja Mój Orange 4
@jan1 moja wiedza to doświadczenie walki i obserwacji takich sytuacji..
Nie ma nic gorszego niż bezradność techniczna, gdy tak naprawdę nikt nie wie o co chodzi i co z tym zrobić, żeby zadziałało.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
AMA - aplikacja Mój Orange 4
Zauważyłem, aby problemy ustąpiły z apką, przynajmniej w moim przypadku, to musiałbym zmienić numer PESEL. Nowy użytkownik takich problemów nie ma. Jako użytkownik z wieloletnim stażem muszę borykać się z utrudnieniami w korzystaniu z apki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
AMA - aplikacja Mój Orange 4
@agat13napisał(-a)Nie ma nic gorszego niż bezradność techniczna, gdy tak naprawdę nikt nie wie o co chodzi i co z tym zrobić, żeby zadziałało.
To jest tylko kwestia braku odpowiednich kwalifikacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
AMA - aplikacja Mój Orange 4
@agat13 jaka
" bezradność techniczna " - do czego zmierzasz , o czym piszesz ? Brak jest osoby decyzyjnej , bo każda firma kompletuje sobie swoją załogę i bierze odpowiedzialność za ich wydajność i kompetencje w danej działalności , wiedząc kogo zatrudniają . Tylko ja nie rozumię , dlaczego wysyłają kłamliwe odpowiedzi zwrotne , nie mające nic wspólnego z rzeczywistością !
Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
AMA - aplikacja Mój Orange 4
@jan1 Pisze o tym (dość łagodnie określając stan rzeczy), że nie ma komu/nikt nie wie jak się zmierzyć z problemem. Sprawa jednak musi zostać zamknięta, bo czas reklamacji się liczy...i zamykają pisząc byle co...Nie jesteś sam w takich odczuciach, ze jednak jest coś nie halo...Piszesz jak powinno być i ja się pod tym podpisuję
P.S. Bardzo dobry pomysł z tym spotkaniem z osobami decyzyjnymi. Będziecie mogli konkretnie przedstawić własne problemy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
AMA - aplikacja Mój Orange 4
@ketrasaArturnapisał(-a)Zauważyłem, aby problemy ustąpiły z apką, przynajmniej w moim przypadku, to musiałbym zmienić numer PESEL. Nowy użytkownik takich problemów nie ma. Jako użytkownik z wieloletnim stażem muszę borykać się z utrudnieniami w korzystaniu z apki.
to moze miec zwiazek z liczbą uslug jakie przez ten dlugi czas uzbieraly sie na towim koncie/peselu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
AMA - aplikacja Mój Orange 4
@mD_360 tylko tych archiwalnych usług nie chcą skasować, natomiast nie wszystkie są widoczne na koncie. Często w Mój Orange przez www podawana jest ilość usług więcej, niż faktycznie jest dostępnych/aktywnych.