- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
AMA - aplikacja Mój Orange 4
Drodzy użytkownicy aplikacji Mój Orange... I nie tylko! 😃
Przed nami czwarta już odsłona sesji z pytaniami, na które odpowiadać będą eksperci pracujący nad rozwojem apki Mój Orange. 🤠 Na forum sporo jest wątków, w których przewija się ta tematyka, więc takie spotkanie on-line 🤝 będzie jak znalazł. 😋 Tym bardziej, że ostatnie AMA miało w miejsce czerwcu '22 roku. Od tego czasu trochę pytań się uzbierało. 😉
AMA - aplikacja Mój Orange 4 odbędzie się w ŚRODĘ 27 MARCA W GODZ. 13:00 - 16:00
Dla tych, którzy nie mieli jeszcze okazji uczestniczyć w AMA, przygotowaliśmy specjalny materiał odsłaniający arkana tego forumowego wydarzenia. 🙂
W skrócie: to spotkanie on-line, podczas którego można zadawać pytania naszym ekspertom z danej dziedziny i bezpośrednio od nich otrzymać odpowiedzi. Pytania zadajemy w specjalnie do tego dedykowanej kategorii, która jest udostępniana w trakcie tego wydarzenia
Uwaga! Jeżeli nie masz konta w naszej Społeczności (do jego założenia gorąco ♨️ zachęcamy 😃) lub nie możesz być obecny na forum w trakcie wydarzenia:
zostaw swoje pytania tutaj.
Opublikujemy je anonimowo w trakcie AMA, a odpowiedzi będziesz mógł przeczytać po zakończeniu sesji. Ważne: pytania powinny być zgodne z netykietą, zasadami i regulaminem Nasz Orange (w przeciwnym razie ich nie zamieścimy). Pamiętajcie, że eksperci odpowiadają tylko na pytania ogólne niewymagające indywidualnej weryfikacji na koncie klienckim w systemach Orange.
Możliwość zadawania pytań w powyższy sposób zakończy się 27.03.2024 o godz. 15:00.
Dla zarejestrowanych użytkowników NO, którzy nie mogą być obecni na AMA, nadal pozostaje dostępna opcja wcześniejszego przekazania pytań w Prywatnej Wiadomości któremuś z członków Zespołu NO (@Bartłomiej, @Michał, @Rafał, @Wiktor, @Wojciech, @Aśka_M). Takie pytania zostaną przez nas opublikowane w imieniu użytkownika.
W wolnej chwili w tym miejscu możecie prześledzić wcześniejsze sesje AMA.
Zapraszamy! ❤️
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
AMA - aplikacja Mój Orange 4
To ja oddaję głos tym, którzy mają problemy z apką...ja niestety nie będę mógł być, ale życzę owocnego AMA
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
AMA - aplikacja Mój Orange 4
Jeśli znajdę chwilę czasu to zajrzę na AMA 😉
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
AMA - aplikacja Mój Orange 4
Bardzo się cieszę na te AMA. Będzie można zgłosić problem z apką bezpośrednio do eksperta 🤔
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
AMA - aplikacja Mój Orange 4
Witam serdecznie wszystkich.
Ponieważ moje poprzednie pytania od kilku dni , na temat aplikacji MO , do dzisiaj na forum pozostają bez zainteresowa i odpowiedzi , to jaką mam gwarancję że coś się zmieni w tej materii zadajac takie same pytania w AMA . Same zadanie kilku pytań , nie naprawi powstałej sytuacji i nie usunie nawarstwiajacych się problemów w aplikacji .
Mam również osobiste pytania do działu technicznego w sprawie przyjmowanych zgłoszeń, za pośrednictwem konsultantów . To jest dopiero temat !!!
Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
AMA - aplikacja Mój Orange 4
@jan1 przynajmniej będzie informacja zwrotna bezpośrednio do eksperta. Zgłoszenie przez konsultantów jest nieskuteczne, bo nie widać żadnego efektu. Często są gubione lub zamykane bez naprawy problemu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
AMA - aplikacja Mój Orange 4
Witam.
@ketrasaArtur może masz jakiś pomysł na skuteczność przyjmowanych zgłoszeń przez konsultantów?, jezeli są nieskuteczni . Gubione zgłoszenia nie mogą być , bo każde zgłoszenie ma swój numer , a jeżeli są zamykane bez naprawy ( ja osobiście doświadczam to za każdym razem , gdy odpowiedź z działu technicznego jest że już usunięto moj problem , a tak naprawdę to nic nie zrobiono , i ja ponownie wysyłam konsultantowi zrzut ekranu na potwierdzenie że jestem nadal w tym samym
miejscu , jak przed zgłoszeniem !!! ) Moim zdaniem to jest brak odpowiedzialności osoby decyzyjnej , za taki zaistnialy stan działania. To jest albo zabawa " w kotka i myszkę " , tylko że tutaj nie ma dzieci , albo nietraktowanie poważnie zgłoszeń i klientów , a może jedno i drugie ! Tak że , pytań do AMA mam kilka , tylko czy to coś pomoże i zmieni nabyte przyzwyczajenia ?
Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
AMA - aplikacja Mój Orange 4
@jan1 jak bym czytał swoje słowa. Dokładnie mam tak samo i żadne zgłoszenia nie pomagają. Ciekawe, co eksperci na taką sytuację?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
AMA - aplikacja Mój Orange 4
@ketrasaArtur , @jan1 niedługo się przekonacie w czym jest problem... Eksperci wyjaśnią wszelkie wątpliwości...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
AMA - aplikacja Mój Orange 4
@agat13 podejrzewam, że zaproponują kontakt indywidualny, bo problem z apką jest za mocno złożony.
- « Poprzedni
- Następny »