Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Highlighted
Poziom 29, Specjalista
  • 6439
  • 5770
  • 69

Czy czasami nie jest to "sztucznie" naciągana rozmowa z Maxem, by zapłacić więcej za rozmowę?

[ Edytowane ]

@Darek_MAX , czy czasami nie jest to "sztucznie" naciągana rozmowa z Maxem, by zapłacić więcej za rozmowę? Bo skoro widzi te same dane, a nie kuma, to jedna komenda typu: proszę mnie połączyć z konsultantem, skróciłaby nerwy klienta.


Rozwiązanie:
Ekspert AMA
  • 15
  • 60
  • 14

Czy czasami nie jest to "sztucznie" naciągana rozmowa z Maxem, by zapłacić więcej za rozmowę?

[ Edytowane ]

Jednym z funkcjonujących wskaźników, które pomagają nam ocenić jakość naszej pracy jest czas rozmowy z klientem. Proszę mi wierzyć - czym krótszy tym lepiej dla całej inicjatywy.

Wydłużanie rozmowy byłoby strzelaniem sobie w kolano, kostkę i biodro jednocześnie. Zależy nam na sprawnym obsłużeniu Klienta, na tym, aby kończył interakcję z nami jak najbardziej usatysfakcjonowany. Co nam po paru groszach z przeciągnięcia rozmowy o pół minuty, jeśli klient po kilku takich rozmowach zacznie się rozglądać za innym dostawcą usług?


Wszystkie odpowiedzi:
Ekspert AMA
  • 15
  • 60
  • 14

Czy czasami nie jest to "sztucznie" naciągana rozmowa z Maxem, by zapłacić więcej za rozmowę?

[ Edytowane ]

Jednym z funkcjonujących wskaźników, które pomagają nam ocenić jakość naszej pracy jest czas rozmowy z klientem. Proszę mi wierzyć - czym krótszy tym lepiej dla całej inicjatywy.

Wydłużanie rozmowy byłoby strzelaniem sobie w kolano, kostkę i biodro jednocześnie. Zależy nam na sprawnym obsłużeniu Klienta, na tym, aby kończył interakcję z nami jak najbardziej usatysfakcjonowany. Co nam po paru groszach z przeciągnięcia rozmowy o pół minuty, jeśli klient po kilku takich rozmowach zacznie się rozglądać za innym dostawcą usług?