15
Postów
60
Kudo
14
Rozwiązań
50 like
Stylista
Pierwsze lądowanie
10 rozwiązań
10 odpowiedzi
25 like
1 temat
08-08-2019 23:21
Max i doradcy to dwa elementy, które powinny się uzupełniać. Nieunikniona jest na pewnym poziomie automatyzacja procesów obsługi klienta. Chyba nie należy porównywać zadań spełnianych przez Maxa z tymi, które są realizowane przez doradców. To co można zrob [...]
08-08-2019 22:38
Jednym z funkcjonujących wskaźników, które pomagają nam ocenić jakość naszej pracy jest czas rozmowy z klientem. Proszę mi wierzyć - czym krótszy tym lepiej dla całej inicjatywy. Wydłużanie rozmowy byłoby strzelaniem sobie w kolano, kostkę i biodro jednocz [...]
08-08-2019 22:17
Max ma dostęp do danych, które posiadamy w systemach informatycznych. W większości przypadków to są dane zgodne z rzeczywistością, ale jak to w systemach komputerowych - idealnego pokrycia z rzeczywistością wymagać nie można. Zazwyczaj konsultant byłby w s [...]
08-08-2019 23:21
Max i doradcy to dwa elementy, które powinny się uzupełniać. Nieunikniona jest na pewnym poziomie automatyzacja procesów obsługi klienta. Chyba nie należy porównywać zadań spełnianych przez Maxa z tymi, które są realizowane przez doradców. To co można zrob [...]
08-08-2019 22:38
Jednym z funkcjonujących wskaźników, które pomagają nam ocenić jakość naszej pracy jest czas rozmowy z klientem. Proszę mi wierzyć - czym krótszy tym lepiej dla całej inicjatywy. Wydłużanie rozmowy byłoby strzelaniem sobie w kolano, kostkę i biodro jednocz [...]
08-08-2019 22:17
Max ma dostęp do danych, które posiadamy w systemach informatycznych. W większości przypadków to są dane zgodne z rzeczywistością, ale jak to w systemach komputerowych - idealnego pokrycia z rzeczywistością wymagać nie można. Zazwyczaj konsultant byłby w s [...]
08-08-2019 23:21
Max i doradcy to dwa elementy, które powinny się uzupełniać. Nieunikniona jest na pewnym poziomie automatyzacja procesów obsługi klienta. Chyba nie należy porównywać zadań spełnianych przez Maxa z tymi, które są realizowane przez doradców. To co można zrob [...]
08-08-2019 22:38
Jednym z funkcjonujących wskaźników, które pomagają nam ocenić jakość naszej pracy jest czas rozmowy z klientem. Proszę mi wierzyć - czym krótszy tym lepiej dla całej inicjatywy. Wydłużanie rozmowy byłoby strzelaniem sobie w kolano, kostkę i biodro jednocz [...]
08-08-2019 22:17
Max ma dostęp do danych, które posiadamy w systemach informatycznych. W większości przypadków to są dane zgodne z rzeczywistością, ale jak to w systemach komputerowych - idealnego pokrycia z rzeczywistością wymagać nie można. Zazwyczaj konsultant byłby w s [...]