Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
od ‎08-08-2019
‎16-09-2019
Darek_MAX
Ekspert AMA
Ekspert AMA
Punkty: 7822
15
60
14
0
offline
ostatnia aktywność: 16-09-2019 05:30

Osiągnięcia

50 like

Stylista

Pierwsze lądowanie

10 rozwiązań

10 odpowiedzi

25 like

1 temat

Interakcja klienta z Maxem, a później jeszcze z doradcą - komu to się opłaca?

Max i doradcy to dwa elementy, które powinny się uzupełniać. Nieunikniona jest na pewnym poziomie automatyzacja procesów obsługi klienta. Chyba nie należy porównywać zadań spełnianych przez Maxa z tymi, które są realizowane przez doradców. To co można zrob [...]

Czy czasami nie jest to "sztucznie" naciągana rozmowa z Maxem, by zapłacić więcej za rozmowę?

Jednym z funkcjonujących wskaźników, które pomagają nam ocenić jakość naszej pracy jest czas rozmowy z klientem. Proszę mi wierzyć - czym krótszy tym lepiej dla całej inicjatywy. Wydłużanie rozmowy byłoby strzelaniem sobie w kolano, kostkę i biodro jednocz [...]

Awaria została usunięta, a on swoje, że termin usunięcia będzie wtedy a wtedy...

Max ma dostęp do danych, które posiadamy w systemach informatycznych. W większości przypadków to są dane zgodne z rzeczywistością, ale jak to w systemach komputerowych - idealnego pokrycia z rzeczywistością wymagać nie można. Zazwyczaj konsultant byłby w s [...]

Interakcja klienta z Maxem, a później jeszcze z doradcą - komu to się opłaca?

Max i doradcy to dwa elementy, które powinny się uzupełniać. Nieunikniona jest na pewnym poziomie automatyzacja procesów obsługi klienta. Chyba nie należy porównywać zadań spełnianych przez Maxa z tymi, które są realizowane przez doradców. To co można zrob [...]

Czy czasami nie jest to "sztucznie" naciągana rozmowa z Maxem, by zapłacić więcej za rozmowę?

Jednym z funkcjonujących wskaźników, które pomagają nam ocenić jakość naszej pracy jest czas rozmowy z klientem. Proszę mi wierzyć - czym krótszy tym lepiej dla całej inicjatywy. Wydłużanie rozmowy byłoby strzelaniem sobie w kolano, kostkę i biodro jednocz [...]

Awaria została usunięta, a on swoje, że termin usunięcia będzie wtedy a wtedy...

Max ma dostęp do danych, które posiadamy w systemach informatycznych. W większości przypadków to są dane zgodne z rzeczywistością, ale jak to w systemach komputerowych - idealnego pokrycia z rzeczywistością wymagać nie można. Zazwyczaj konsultant byłby w s [...]

Interakcja klienta z Maxem, a później jeszcze z doradcą - komu to się opłaca?

Max i doradcy to dwa elementy, które powinny się uzupełniać. Nieunikniona jest na pewnym poziomie automatyzacja procesów obsługi klienta. Chyba nie należy porównywać zadań spełnianych przez Maxa z tymi, które są realizowane przez doradców. To co można zrob [...]

Czy czasami nie jest to "sztucznie" naciągana rozmowa z Maxem, by zapłacić więcej za rozmowę?

Jednym z funkcjonujących wskaźników, które pomagają nam ocenić jakość naszej pracy jest czas rozmowy z klientem. Proszę mi wierzyć - czym krótszy tym lepiej dla całej inicjatywy. Wydłużanie rozmowy byłoby strzelaniem sobie w kolano, kostkę i biodro jednocz [...]

Awaria została usunięta, a on swoje, że termin usunięcia będzie wtedy a wtedy...

Max ma dostęp do danych, które posiadamy w systemach informatycznych. W większości przypadków to są dane zgodne z rzeczywistością, ale jak to w systemach komputerowych - idealnego pokrycia z rzeczywistością wymagać nie można. Zazwyczaj konsultant byłby w s [...]