16-10-2017
15:50
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
16-10-2017
15:50
Awaria VoLTE
Dzień dobry, otrzymaliśmy Pana zgłoszenie, które dotyczyło awarii technologii VoLTE. Potwierdzamy, że technologia VoLTE została całkowicie wyłączona ze względu na jej awarię.
Ponowne uruchomienie nastąpi po skutecznym usunięciu awarii.
Informację taką przekaże Rzecznik Prasowy Orange na stronie: http://biuroprasowe.orange.pl/ W związku z tym, nie mamy podstaw do uznania Pana reklamacji. Jest nam przykro, że to zdarzenie spowodowało utrudnienia w korzystaniu z naszych usług. Pozdrawiamy, Orange Maciej Kierownik ds. Klienta
17-10-2017
00:00
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
17-10-2017
00:00
Awaria VoLTE
Ta sytuacja z VoLTE już stała się kuriozalna. Dobrze, że VoWiFi działa.
27-10-2017
13:11
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
27-10-2017
13:11
Awaria VoLTE
Jak tam? Z moich testow wynika ze nie dziala. Czy Orange nadal bedzie wprowadzal klientow w blad ze maja te usluge? Co tam sie dzieje?
27-10-2017
13:13
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
27-10-2017
13:49
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeniesione:
Awaria VoLTE
27-10-2017
13:49
Przeniesione:
Awaria VoLTE
Pytanie zasłużyło na odrębny temat 🙂
05-11-2017
19:42
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
05-11-2017
19:42
Awaria VoLTE
To jak to z tym całym VoLTE? Raz działa drugi raz nie. Np. dziś cały dzień bez problemów, sieć w okolicy na sprzęcie NSN.
05-11-2017
19:58
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
06-11-2017
21:36
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
06-11-2017
21:36
Awaria VoLTE
Nie ma niestety daty ponownego oficjalnego udostępnienia usługi. Jak pisał Rzecznik na http://blog.orange.pl/ będzie o tym informował.
10-11-2017
23:06
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
10-11-2017
23:07
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś