- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
► Pytanie wyodrębnione z tematu Awaria VoLTE - Moderator Wiktor ◄
mmmmmm napisał(-a):
Jak tam? Z moich testow wynika ze nie dziala. Czy Orange nadal bedzie wprowadzal klientow w blad ze maja te usluge? Co tam sie dzieje?
@mmmmmm, możesz mi przybliżyć, jak to u mnie przetestować? Bo mam włączone a jestem zielony w nowych technologiach.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@AnonimNa dwa sposoby.
Wejdz w Informacje o urzadzeniu>stan
Wylacz wifi i upewnij sie ze masz LTE. Jesli w Stan rejestracji IMS jest "niezarejestrowano" to nie dziala. Mozesz to potwierdzic wykonujac polaczenie telefoniczne, jesli zmieni ci sie ikonka na 3G i zatrzyma transmisja danych - VoLTE z pewnoscia nie dziala.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@AnonimNa dwa sposoby.
Wejdz w Informacje o urzadzeniu>stan
Wylacz wifi i upewnij sie ze masz LTE. Jesli w Stan rejestracji IMS jest "niezarejestrowano" to nie dziala. Mozesz to potwierdzic wykonujac polaczenie telefoniczne, jesli zmieni ci sie ikonka na 3G i zatrzyma transmisja danych - VoLTE z pewnoscia nie dziala.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak przeprowadzić test działania VoLTE?
@mmmmmm, chyba jest dobrze i działa. Wykonałem wcześniej jedno połączenie i jedno odebrałem...chociaż...z drugiego próbowałem raz na SG i w tym łączącym usłyszałem komunikat o blokadzie, ale z rodziny ktoś zadzwonił na SG i było ok. Tak też może się to objawiać, że nie uzyska się połączenia?
Tylko trochę dziwne, bo screenshotsa z SG nie można tutaj dodać. Trzeba inaczej kombinować
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak przeprowadzić test działania VoLTE?
U mnie jak na razie też działa.