Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32757
  • 38635
  • 1385

Firma Gamemine i Orange

A co chciałeś zrobić?

Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 2
  • 0

Firma Gamemine i Orange

witam chciałam się dopytać w jaki sposób pisala Pani to pismo mnie tak dwu krotnie naciągnęli na opłaty które nie aktywowałam (ostatni rachunek 60zl )


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32757
  • 38635
  • 1385

Firma Gamemine i Orange

http://pl.gmhelp.cc/selfcare#!/contact
Tel +48 222 922 724
Email pl@gmhelp.cc

Napisz lub zadzwoń na powyższe namiary domagając się zwrotu opłat.

Poziom 5, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Firma Gamemine i Orange

Witam !!! W dn. 25.09.18 r. zgłosiłem w salonie ORANGE reklamację dotyczącą gamemine. Już dziś otrzymałem odp. na maila, bardzo dziwną jeśli chodzi o blokadę usług elektronicznych dotyczącą właśnie takich gier, którą miałem założoną od początku trwania umowy czyli 26.05.18 r. A oto tekst maila :

 Opłaty są poprawne, jednak ze względu na brak blokady na usługi elektroniczne założonej na Pana koncie
postanowiliśmy uznać reklamację i anulować faktury za usługi elektroniczne z 19.09.2018 na kwotę 47.88 zł.
Kolejna faktura za usługi elektroniczne będzie wystawiona 19.10.2018 na kwotę 11.97 zł,
ale wprowadziliśmy zwrot tej kwoty, który pomniejszy następną fakturę. 26.09.2018 wyłączyliśmy kwestionowany serwis usług elektronicznych i
założyliśmy blokadę na usługi elektroniczne na Pana numerze 5xx xxx xxx,
co uchroni Pana w przyszłości od ponoszenia opłat za zakupy elektroniczne.

I kto tu z kogo robi głupiego !?!?!?!?!?!?!?!?

Nigdy nie było z mojej strony reakcji na te płatne usługi, bez mojej ZGODY !!! obciążono 4x11,97 pln mój rachunek, blokada usług elektronicznych włączona, w mailu napisane kłamstwa (brak cywilnej odwagi do przyznania się i słowa PRZEPRASZAMY). Jaki z tego wniosek ????? Czekam na koniec umowy i rozwiązuję z nimi po 20 latach znajomość. A byłem podobno "złotym klientem". Bezczelność i brak uczciwości, a podpisuje się pod tym Pani Sylwia  z ORANGE, doradca ds. klienta. Jakoś w innej sieci potrafią inaczej traktować klienta. Wstyd !!!


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32757
  • 38635
  • 1385

Firma Gamemine i Orange

Napisz do gamemine.

Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 2
  • 0

Firma Gamemine i Orange

Witam. dzwoniłam dzisiaj na nr 22 292 27 24(infolinia GAMEMINE) uznali moja reklamacje i maja wyslac pismo do orange o zwrot kosztów( 59,85)..tak wiec czekam na informacje od orange pozdrawiam


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 2
  • 0

Firma Gamemine i Orange

Ja też zostałem obciążony znaczną kwotą. SMS przyszedł od Orange. Nie od Gamemine ale od Orange. Na pewno ani ja ani moja żona na 2 nr nie wyrażaliśmy żadnych zgód. Niemożliwe też były przypadkowe kliknięcia. SMS był tak sformułowany, że po przeczytaniu było jasne, że trzeba wejść w grę by być obciążany. A jednak, nie wszedłem a i tak zostałem obciążony na 2 moich nr telefonów. Jeśi SMS przyszedł od Orange to moim zdaniem powinni brać odpowiedzialność za jego treść i ewentualne skutki a nie odsyłać po uznanie reklamacji do Gamemine. To nie 1 taka jazda z Orange. Podobną miałem 6 lat temu. To było trochę inaczej zorganizowane ale też bez mojej wyraźnej zgody byłem obciążany przez Orange. Wiem jedno, coś tu śmierdzi. Dlatego przestałem ufać tej firmie. Nie przedłużę umowy a mam ją z Orange aż na 5 usług. 3 komórki, internet mobilny i stacjonarny. Nigdy więcej z Orange. Z konkurencją nigdy nie było takich problemów. Wszystko było jasne i klarowne. Nigdy nie było takich "niespodzianek". 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32757
  • 38635
  • 1385

Firma Gamemine i Orange

U konkurencji też są podobne usługi. Poczytaj o direct billingu.

Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 2079
  • 6531
  • 70

Firma Gamemine i Orange

@skalusz, mógłbym cię prosić o screena z tym smsem?


Poziom 5, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Firma Gamemine i Orange

Orange powinien lepiej dbać o swoich klijentów. Dodawanie kosztów do rachunku bez aktywnej zgody kosztowało miliardy w przypadku serwisów bankowych i PPI w UK. Orange nie może pozwalać na niszczenie relacji z klijentem w taki bezmyślny sposób. Mam nadzieję, że jakaś głowa poleci za tak słabe decyzje managmentu.