Nowa umowa (światłowód) podłączenie gdy aktualna umowa innego operatora jeszcze nie wygasła


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 15671
  • 64549
  • 827

Nowa umowa (światłowód) podłączenie gdy aktualna umowa innego operatora jeszcze nie wygasła

@Tomiii  zamówienie przyjęte? Jeśli tak, to technik z Orange, który przyjdzie montować światłowód czeka już na hasło : "panie, wyłączaj pan to co jest, a podłączaj to, co masz na zleceniu"...

Tak też można, pod warunkiem nadania innych zasobów na OPP niż te do starej usługi. Idzie się dogadać, jeśli stara wygaśnie za kilka dni 

Podpowiem tylko, że technicy nie chodzą po zdjęciu usług wygasłych i nie dopinają instalacji do lokalu na OPP 😉


Poziom 45, Pionier Misji
  • 33123
  • 40751
  • 1403

Nowa umowa (światłowód) podłączenie gdy aktualna umowa innego operatora jeszcze nie wygasła

Czasem na poziomie hurtu można pozmieniać...

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 15671
  • 64549
  • 827

Nowa umowa (światłowód) podłączenie gdy aktualna umowa innego operatora jeszcze nie wygasła

@Piotrekk85  o toto..


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 191
  • 586
  • 2

Nowa umowa (światłowód) podłączenie gdy aktualna umowa innego operatora jeszcze nie wygasła

@agat13 

Tak,przyjęte.

Technik umówiony na poniedziałek.

Problem w tym,że stara wygasła,ale nie wiadomo kiedy wygaśnie w systemie😉

 

Czyli ogólnie można dopinać czy nie?

Technik nie sprawdza tego przed przybyciem?

Nie wiem sam czy go przełożyć czy niech już zostanie.

I czy usługa w chwili montażu będzie aktywna czy do czasu aż drugi operator jej nie wyłączy to nie będzie?

 

@Piotrekk85 

Co to oznacza?

Ktoś coś zmienia,ale w sumie na jakiej podstawie?

 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 15671
  • 64549
  • 827

Nowa umowa (światłowód) podłączenie gdy aktualna umowa innego operatora jeszcze nie wygasła

@Tomiii  technik też człowiek i jak wyjaśnisz, że ta stara już jest na wymówieniu, to może przekonasz...poza tym czasem przyłącze jest dwuwłóknowe co daje możliwość podłączenia drugiej usługi.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 33123
  • 40751
  • 1403

Nowa umowa (światłowód) podłączenie gdy aktualna umowa innego operatora jeszcze nie wygasła

Numer infolinii DUR to tzw. Dział Usług Regulowanych. Powstał pierwotnie by kontrolować sytuację, kiedy na łączach dawnej TP ludzie przenosili telefon domowy (czasy preselekcji, WLR na miedzi), z czasem doszedł internet lub wielopaki (BSA/LLU).

Orange ma zaszłości historyczne i część detaliczna (zajmująca się sprzedażą i obsługą klientów) nie widzi tego co jest na łączu poza ogólną informacją.

Jeśli łącze jest własnością Orange (nie innej spółki z grupy OPL), to na DUR można to zweryfikować. Warunek jest to na klienta indywidualnego posiadającego PESEL (na firmę lub jak ktoś nie ma PESELU - czasem może być ciężko wyszukać).

Nie wiem jak wygląda obecna obsługa procesu BSA FTTH (nie pracuję już 9 lat w Orange), ale kiedyś można było coś tam zgłosić.

Zakładam też to co piszesz jej ok, że wypowiedziałeś umowę w poprzedniej firmie z zachowaniem ew. okresu wypowiedzenia i błąd jest po stronie poprzedniej firmy.

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 191
  • 586
  • 2

Nowa umowa (światłowód) podłączenie gdy aktualna umowa innego operatora jeszcze nie wygasła

@agat13 

A wiesz dlaczego technik ma montować gniazdko w domu?

Na zamówieniu tak jemu wpisali i na BOK też tak mi mówili.

Mi się wydawało,że wypinam stary router,podpinam nowy od orange i działa a technik tylko coś sobie przy skrzynce grzebie/przepina.

@Piotrekk85 

Tak,wypowiedziałem-mam pisma (moje i zwrotne)

Mam także potwierdzenie,że błąd powstał z winy pracownika i że w systemie data widniała poprawnie.

Poczekam,może faktycznie z technikiem się dogadam😉


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 15671
  • 64549
  • 827

Nowa umowa (światłowód) podłączenie gdy aktualna umowa innego operatora jeszcze nie wygasła

@Tomiii  mam na myśli alternatywę, jakby się uparł starą jednak zostawić. Nowa może iść drugim włóknem 

Może, a nawet powinien przepiąć w skrzynce na nowe zasoby 


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 191
  • 586
  • 2

Nowa umowa (światłowód) podłączenie gdy aktualna umowa innego operatora jeszcze nie wygasła

Temat się wyjaśnił.

Operator przyznał się do błędu i zaproponował ten miesiąc darmowy,ale niestety z przyczyn technicznych dopiero 30.12 wyłączą usługę.

 

Teraz pozostaje mi albo przełożyć termin instalacji albo zaryzykować i jakoś dogadać się z technikiem.

 

Zapytam inaczej:

 

Czy są jakieś konsekwencje tego jak technik przyjeżdża i nie może podłączyć usługi,ponieważ łącze jest zajęte?

 


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 116
  • 475
  • 4

Nowa umowa (światłowód) podłączenie gdy aktualna umowa innego operatora jeszcze nie wygasła

Dogaduj się a później reklamuj (reklamacja, nie zgłoszenie) 🙂

Nie wiem czy ten darmowy miesiąc Cię zbawi, bo pewnie musisz mieć jakiś rezerwowy internet