- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa umowa (światłowód) podłączenie gdy aktualna umowa innego operatora jeszcze nie wygasła
@Tomiii zamówienie przyjęte? Jeśli tak, to technik z Orange, który przyjdzie montować światłowód czeka już na hasło : "panie, wyłączaj pan to co jest, a podłączaj to, co masz na zleceniu"...
Tak też można, pod warunkiem nadania innych zasobów na OPP niż te do starej usługi. Idzie się dogadać, jeśli stara wygaśnie za kilka dni
Podpowiem tylko, że technicy nie chodzą po zdjęciu usług wygasłych i nie dopinają instalacji do lokalu na OPP 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa umowa (światłowód) podłączenie gdy aktualna umowa innego operatora jeszcze nie wygasła
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa umowa (światłowód) podłączenie gdy aktualna umowa innego operatora jeszcze nie wygasła
@Piotrekk85 o toto..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa umowa (światłowód) podłączenie gdy aktualna umowa innego operatora jeszcze nie wygasła
Tak,przyjęte.
Technik umówiony na poniedziałek.
Problem w tym,że stara wygasła,ale nie wiadomo kiedy wygaśnie w systemie😉
Czyli ogólnie można dopinać czy nie?
Technik nie sprawdza tego przed przybyciem?
Nie wiem sam czy go przełożyć czy niech już zostanie.
I czy usługa w chwili montażu będzie aktywna czy do czasu aż drugi operator jej nie wyłączy to nie będzie?
Co to oznacza?
Ktoś coś zmienia,ale w sumie na jakiej podstawie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa umowa (światłowód) podłączenie gdy aktualna umowa innego operatora jeszcze nie wygasła
@Tomiii technik też człowiek i jak wyjaśnisz, że ta stara już jest na wymówieniu, to może przekonasz...poza tym czasem przyłącze jest dwuwłóknowe co daje możliwość podłączenia drugiej usługi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa umowa (światłowód) podłączenie gdy aktualna umowa innego operatora jeszcze nie wygasła
Orange ma zaszłości historyczne i część detaliczna (zajmująca się sprzedażą i obsługą klientów) nie widzi tego co jest na łączu poza ogólną informacją.
Jeśli łącze jest własnością Orange (nie innej spółki z grupy OPL), to na DUR można to zweryfikować. Warunek jest to na klienta indywidualnego posiadającego PESEL (na firmę lub jak ktoś nie ma PESELU - czasem może być ciężko wyszukać).
Nie wiem jak wygląda obecna obsługa procesu BSA FTTH (nie pracuję już 9 lat w Orange), ale kiedyś można było coś tam zgłosić.
Zakładam też to co piszesz jej ok, że wypowiedziałeś umowę w poprzedniej firmie z zachowaniem ew. okresu wypowiedzenia i błąd jest po stronie poprzedniej firmy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa umowa (światłowód) podłączenie gdy aktualna umowa innego operatora jeszcze nie wygasła
A wiesz dlaczego technik ma montować gniazdko w domu?
Na zamówieniu tak jemu wpisali i na BOK też tak mi mówili.
Mi się wydawało,że wypinam stary router,podpinam nowy od orange i działa a technik tylko coś sobie przy skrzynce grzebie/przepina.
Tak,wypowiedziałem-mam pisma (moje i zwrotne)
Mam także potwierdzenie,że błąd powstał z winy pracownika i że w systemie data widniała poprawnie.
Poczekam,może faktycznie z technikiem się dogadam😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa umowa (światłowód) podłączenie gdy aktualna umowa innego operatora jeszcze nie wygasła
@Tomiii mam na myśli alternatywę, jakby się uparł starą jednak zostawić. Nowa może iść drugim włóknem
Może, a nawet powinien przepiąć w skrzynce na nowe zasoby
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa umowa (światłowód) podłączenie gdy aktualna umowa innego operatora jeszcze nie wygasła
Temat się wyjaśnił.
Operator przyznał się do błędu i zaproponował ten miesiąc darmowy,ale niestety z przyczyn technicznych dopiero 30.12 wyłączą usługę.
Teraz pozostaje mi albo przełożyć termin instalacji albo zaryzykować i jakoś dogadać się z technikiem.
Zapytam inaczej:
Czy są jakieś konsekwencje tego jak technik przyjeżdża i nie może podłączyć usługi,ponieważ łącze jest zajęte?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa umowa (światłowód) podłączenie gdy aktualna umowa innego operatora jeszcze nie wygasła
Dogaduj się a później reklamuj (reklamacja, nie zgłoszenie) 🙂
Nie wiem czy ten darmowy miesiąc Cię zbawi, bo pewnie musisz mieć jakiś rezerwowy internet