Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

iptv problem błąd L11-01, problemy z dostępem do kanałów


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 11
  • 40
  • 0

iptv problem błąd L11-01, problemy z dostępem do kanałów

zgłaszałem problem już kilkanacie razy, funbox również był resetowany do ustawień fabrycznych ale niestety bez pozytywnego skutku. Wyczerpały się pomysły i możliwoci. Dzisiaj kolejny raz zgłaszałem problem na infolinii.


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12785
  • 52608
  • 601

iptv problem błąd L11-01, problemy z dostępem do kanałów

@swojciech1984  używasz multiroomu? 


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 11
  • 40
  • 0

iptv problem błąd L11-01, problemy z dostępem do kanałów

TAK POSIADAM MULTIROOM


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 5375
  • 21543
  • 173

iptv problem błąd L11-01, problemy z dostępem do kanałów

@swojciech1984 

Czy dobrze rozumiem, że przez dwa tygodnie działało dobrze a teraz znowu się zepsuło i objawy są takie same?

Pomysł @Hukimi żeby posłużyć się VOD do diagnostyki jest bardzo dobry, bo weryfikuje samo połączenie. Pozostaje błąd w obsłudze multikastów - skoro pomiędzy dekoderem a modemem nie ma innych urządzeń, to winny może być jedynie modem albo coś po stronie dostawcy usługi. Stawiałbym niestety na to drugie. Pozostaje zgłaszać, najprościej na czacie, i uzbroić się w cierpliwość. W przypadku dłuższego niedziałania usługi możesz tam też domagać się rekompensaty. Wiem że to dla Ciebie marna pociecha, ale nic innego się nie wymyśli.

 

Pisałeś, że masz FB podłaczonego do światłowodu przez ONT a nie bezpośrednio. Jeśli nie walczyłeś specjalnie o taką konfigurację, to znaczy że masz usługę na "obcej" (nie-oranżowej) infrastrukturze. To trochę komplikuje sytuację od strony dostawcy (więcej okazji żeby coś zepsuć).


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 11
  • 40
  • 0

iptv problem błąd L11-01, problemy z dostępem do kanałów

Zgadza się posiadam ont który podpięty jest lanem do funboxa6 a sama usługa od Orange jest na infrastrukturze firmy zewnętrznej. Zgłaszałem problem już kilkanaście razy Orange twierdzi że z ich strony jest wszystko jak najbardziej ok i odbijają piłeczkę do firmy od której dzierżawią włókno światłowodowe. Ale mimo wszystko oni powinni dogadać się między sobą aby usługa była świadczona na jak najwyższym poziomie prawda ? Reklamowałem juz usługę otrzymałem rekompensatę w postaci jednorazowego zawieszenia płatności za usługę tv. Na razie walcze i nie mam zamiaru odpuścić. 


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 5375
  • 21543
  • 173

iptv problem błąd L11-01, problemy z dostępem do kanałów


@swojciech1984napisał(-a)

Zgadza się posiadam ont który podpięty jest lanem do funboxa6 a sama usługa od Orange jest na infrastrukturze firmy zewnętrznej. Zgłaszałem problem już kilkanaście razy Orange twierdzi że z ich strony jest wszystko jak najbardziej ok i odbijają piłeczkę do firmy od której dzierżawią włókno światłowodowe. Ale mimo wszystko oni powinni dogadać się między sobą aby usługa była świadczona na jak najwyższym poziomie prawda ? Reklamowałem juz usługę otrzymałem rekompensatę w postaci jednorazowego zawieszenia płatności za usługę tv. Na razie walcze i nie mam zamiaru odpuścić. 


Skoro tak, to mogę ze swojej strony napisać, że jak najbardziej to jest to, co powinieneś w tej sytuacji robić. Pewnie że powinni się dogadać, i oczywiście że nie odpuszczaj.


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 11
  • 40
  • 0

iptv problem błąd L11-01, problemy z dostępem do kanałów

Witam szanowne grono niestety dalej walka z wiatrakami, wczoraj technik z firmy od której Orange dzierżawi światłowód wymienił mi urządzenie ONT ale niestety dalej nie przyniosło to skutku. W dalszym ciągu usłaga nie działa tak jak powina. Podjąłem decyzję zę składam reklamacje i bede chciał zerwać umowę. Boję się tylko żeby nie chcieli mi naliczyć kosztów za zerwanie. Ale na logikę biorąc umowe można zerwać równiez z przyczyn leżących po stronie operatora prawda ? Pozdrawiam i będę informował Was jaki finał będzie miała sprawa.


Poziom 25, Entuzjasta Przestworzy
  • 2052
  • 7536
  • 28

iptv problem błąd L11-01, problemy z dostępem do kanałów


@swojciech1984napisał(-a)

umowe można zerwać równiez z przyczyn leżących po stronie operatora prawda ?


Przeczytaj swoją umowę. W każdej poprawnie skonstruowanej umowie zawarte są warunki wypowiedzenia. W mojej byłby to paragraf 7.3.4.