Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nie mogę oglądać Canal 4K, pomimo posiadania go w ofercie.

ROZWIĄZANE

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 165
  • 510
  • 2

Nie mogę oglądać Canal 4K, pomimo posiadania go w ofercie.

Ja natomiast mam taki problem z TV, że pomimo posiadania Canal + 4k w ofercie, nie mogę go oglądać, już od dłuższego czasu. Technik potwierdził problem, dał instrukcję naprawy błędu, jednak po wykonaniu czynności, dalej kanału jak nie było, tak nie ma

 

 

_____________________

*Post wydzielony z tematu "CANAL+ okrojona oferta?" - moderator Wojciech.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12967
  • 53248
  • 618

Nie mogę oglądać Canal 4K, pomimo posiadania go w ofercie.

@mihawooo  nigdy nie było, ale jest. Reset FB,  później weryfikacja wifi  na kanale 998 na każdym dekoderze i odłączanie ich po kolei. Analiza wifi analyzerem i zgłoszenie na czacie póki jeszcze działa, że problem z usługą

Sprawdz speedtest i zerknij na menu modemu w parametry usługi.

Swoją drogą 2 dekodery na wifi, to moze oznaczac kłopoty 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

22 ODPOW. 22

Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2057
  • 11607
  • 52

Nie mogę oglądać Canal 4K, pomimo posiadania go w ofercie.

Zgłaszają do skutku, skoro masz kanał gwarantowany 😎


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 165
  • 510
  • 2

Nie mogę oglądać Canal 4K, pomimo posiadania go w ofercie.

Tak robię, i czekam aż będzie działał 😀.
W ogole mam ostatnio jakaś farsę. Od wczoraj na wszystkich 3 dekoderach obraz się zacina. Podczas większych zacięć, zacina się również dźwięk. Poniżej przykładowe zdjęcia jak wyglada problem. Dekoder 4K jest połączony kablem do funboxa, natiomiasy dwa pozostałe dekodery połączone po wifi. Nigdy tak nie było, a od dwóch dni nie da się oglądać

EF43EDAA-8B12-496C-9E6D-8872AF8222F1.jpeg

41933F66-79A3-4309-83BE-E1F0AE5977BA.jpeg


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12967
  • 53248
  • 618

Nie mogę oglądać Canal 4K, pomimo posiadania go w ofercie.

@mihawooo  nigdy nie było, ale jest. Reset FB,  później weryfikacja wifi  na kanale 998 na każdym dekoderze i odłączanie ich po kolei. Analiza wifi analyzerem i zgłoszenie na czacie póki jeszcze działa, że problem z usługą

Sprawdz speedtest i zerknij na menu modemu w parametry usługi.

Swoją drogą 2 dekodery na wifi, to moze oznaczac kłopoty 


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 165
  • 510
  • 2

Nie mogę oglądać Canal 4K, pomimo posiadania go w ofercie.

Wifi mam podzielone na 2.4 oraz 5. Scalić je w jedno? Działa to wtedy tak, ze urządzenie które obsługuje 5ghz automatycznie połączy się z 5?

 

Reset FB do ustawień fabrycznych czy wystarczy zwykły restart routera?

 

 


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2057
  • 11607
  • 52

Nie mogę oglądać Canal 4K, pomimo posiadania go w ofercie.

Zrobić restar do fabrycznych ustawień, nie włącz/ wyłącz FunBox, bo to nic nie da 😉

Sieci można rozdzielić, inne nazwy, dekodery będą miały łatwiej 😉


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12967
  • 53248
  • 618

Nie mogę oglądać Canal 4K, pomimo posiadania go w ofercie.

@mihawooo  dekodery  i tak się  będą na 5GHz łączyć, a przy rozdzielonych powinno  być  lepiej. 

Restart pierwszy, reset drugi w kolejnosci

Sprawdź  w menu stan usługi 

 


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 165
  • 510
  • 2

Nie mogę oglądać Canal 4K, pomimo posiadania go w ofercie.

Pytam bo mi analiza wifi na dekoderach wyświetla błąd wifi z propozycja żeby scalić sieć w jedna. W poniedziałek spróbuje zrestartować dekodery i router do ustawień fabrycznych i dam znać 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5496
  • 22113
  • 181

Nie mogę oglądać Canal 4K, pomimo posiadania go w ofercie.

@mihawooo 

Coś mi się zdaje, że nie ma co grzebać. Coś chyba jest na rzeczy po stronie operatora, chyba że zbieżność z tym tematem to czysty przypadek:

 

https://nasz.orange.pl/t5/Internet-domowy/Zrywanie-tv/m-p/334224#M36990

 

Zamiast resetować sprawdziłbym czy rzecz dotyczy też zwiastunów VOD (one idą unikastem). Jeśli "tylko" TV na żywo się tnie to wina raczej jest po stronie operatora. Ewentualnie, żeby wykluczyć jakieś zakłócenia w eterze, test po samych kablach bym zrobił. Ale bez entuzjazmu: skoro ten podłączony po kablu też się tnie, to raczej nie w WiFi tym razem sęk.

 

Ale oczywiście mogę się mylić, opisywano już takie przypadki (kiedy się myliłem).


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 165
  • 510
  • 2

Nie mogę oglądać Canal 4K, pomimo posiadania go w ofercie.

@j131 Sprawdziłem. Zacina tylko i wyłącznie tv na żywo. Zwiastuny VOD, zero zacięcia. Specjalnie również zalogowałem się do netflixa na dekoderze, i film w 4K również się nie przyciął. Pisać zgłoszenie, resetować wszystko, czy czekać aż samo wróci do normy?