Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

iptv problem błąd L11-01, problemy z dostępem do kanałów


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 11
  • 40
  • 0

iptv problem błąd L11-01, problemy z dostępem do kanałów

Witam serdecznie szanowne grono. To mój pierwszy post tutaj. Problem polega na tym ze od samego początku od kiedy mam usługę IPTV od orange występują problemy z dostępem do kanałów, wszelkie instrukcje porady kilkanaście razy zgłaszany problem w orange nie przynoszą pozytywnego rezultatu. Notorycznie w usłudze tv występują prolemy a mianowicie niekiedy trzeba bardzo długo oczekiwać na wyświetlenie kanałów,  niekiedy nawet kilkanaście minut aby kanał wyświetlił się, wyskakuje informacja z instrukcją o zrestartowanie funboxa6 a następnie  zrestartowanie dekoderów. Błąd L11-01. Nie ma to znaczenia czy dekodery są wpięte po lan czy wifi, problem nadal występuje. Wymieniane były juz dekodery, funbox6 oraz urządzenie ONT.

Problemy zgłaszane na infolinii niczego nie wnoszą, nie mam już żadnego pomysłu na to. Czy ktoś spotkał się już z takim problemem ?

 

IMG_0762.jpg

 

______________________

*Doprecyzowanie nazwy tematu - moderator Wojciech.

27 ODPOW. 27
Anonim

Nie dotyczy

iptv problem błąd L11-01, problemy z dostępem do kanałów

@swojciech1984  korzystaj z połączenia kablem LAN FunBox 6 i dekoder, nie polecam po wi-fi, jeśli są problemy, to zgłaszaj na czat, zdjęcie które dodałeś, to ewidentny problem z połączeniem (brak internetu), dlatego dekoder nie pokazuje kanałów, kabel LAN co łączy FunBox 6 i dekoder, nie jest przypadkiem uszkodzony, czy wtyczki żle zarobione (jak to było samodzielnie robione), bo wtedy będzie też problem z połączeniem,, tak zdalnie nic więcej nie pomogę, trzeba by to na miejscu sprawdzić 😉


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 11
  • 40
  • 0

iptv problem błąd L11-01, problemy z dostępem do kanałów

czesc irek6311 aktualnie dekodery połączone po wifi, wcześniej połączone po LAN i ta sama sytuacja, także na tą chwilę nie ma to znaczenia czy po lan czy po wifi, internet działa prawidłowo, tylko ta nieszczęsna telewizja. W domu sieć 1gb/s kable wysokiej jakości. Zdarza się taki dzień że tv działa prawidłowo, kanały przełączają się bardzo szybko. Czytałem na różnych forach co to może być, sugerują że dekoder nie może połączyć się do multicastu, cokolwiek to znaczy. Sprawdze jeszcze wtyczki i gniazda lan ale nie wydaje mi się aby tutaj tkwił problem. Dzięki za odzew.

Anonim

Nie dotyczy

iptv problem błąd L11-01, problemy z dostępem do kanałów

@swojciech1984  po kablu LAN musi działać, wi-fi podatne jest na zakłócenia i bywa że zawodzi, więc jak nie chcesz mieć problemów z dekoderem, to LAN używaj, połączenie wi-fi dobre w tym samym pomieszczeniu co FunBox 6 😉


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2107
  • 5923
  • 197

iptv problem błąd L11-01, problemy z dostępem do kanałów

Kabel LAN idzie bezpośrednio od modemu do dekodera, czy przez jakiś switch? Ewidentnie problem z brakiem neta na dekoderze.
Wolne działanie - wyłącz oszczędzanie energii w dekoderze.

Dekoder w tej szafce ?

Wystaw go na zewnątrz na szafkę.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19515
  • 56458
  • 767

iptv problem błąd L11-01, problemy z dostępem do kanałów

@swojciech1984 sprawdziłbym przewody lan łączące dekoder routerem. Najlepiej, jak by połączenie było bezpośrednie. Jak jest możliwość, to sprawdzenie na innym kabelku LAN.

Jak już wcześniej wspomniane, jeśli są problemy z połączeniem internetowym, to tylko po kabelku LAN.

Czy nasz do routera wpięty bezpośrednio światłowód, czy przez ONT?

Jak będzie ponownie występował problem, to spraedź, czy wtym czasie masz dostęp do internetu.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6199
  • 25297
  • 211

iptv problem błąd L11-01, problemy z dostępem do kanałów

@swojciech1984 

Tak jak już koledzy napisali - zdalnie niewiele da się pomóc.

Ale: jeśli faktycznie chcesz pozbyć się problemu, to spróbować możemy, tylko wtedy musiałbyś wejść w interakcję czyli wykonywać sugerowane działania i opisywać ich wyniki.

 

Raportowany błąd jest tyleż jednoznaczny, co mało specyficzny: dekoder nie dostaje pakietów danych pozwalających wyświetlić zawartość kanału. Połączenie dostarczające te dane się mu zerwało.

 

Co może być powodem? Najczęściej, tak jak koledzy pisali, bezpośrednią przyczyną jest szwankujące połączenie między modemem a dekoderem. W tym miejscu gorąco przychylam się do sugestii, by przynajmniej na potrzeby diagnostyki, zapomnieć na razie że w ogóle da się to połączenie zrobić po WiFi i korzystać wyłącznie z kabla eternetowego. Tak, wiem, pisałeś że po kablu nie działa i po WiFi tak samo nie działa, ale z tego jeszcze nie wynika że powód niedziałania jest poza połączeniem. Jeśli obydwa połączenia (kablowe i bezprzewodowe) szwankują, to efekt będzie taki sam. Jednak szwankujące WiFi to rodzaj "normy" i niewiele z tym zrobimy (zwłaszcza zdalnie), a szwankujący kabel to jednak egzotyka z którą (nawet zdalnie) powinniśmy sobie poradzić.

 

Zapytam w tym kontekście jaki to dekoder? ICU100 powinien zapiąć się po kablu na pełne 1Gbps. Inne dekodery prawdopodobnie tylko na 100Mbps. To można zobaczyć w menu modemu (czyli funboksa). Możesz to sprawdzić i pokazać?


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 11
  • 40
  • 0

iptv problem błąd L11-01, problemy z dostępem do kanałów

Jeden z dekoderów to ITF_MLTV_WHD80PL a drugi to dekoder 4k ITF_MLTV_ExBoxIPTV.

W tym momencie podłączyłem dekoder 4k do funboxa za pomocą kabla eternet i będe obserwował. Teraz kanały przełączają się dość płynnie i szybko, ale chyba do czasu 😛 no ale zobaczymy. Dekoder ma połączenie gigabitowe full duplex.


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 11
  • 40
  • 0

iptv problem błąd L11-01, problemy z dostępem do kanałów

dekoder wpięty jest do porty nr 2, kabel lan z ont jest wpięty do funboxa do portu nr 1.

 

IMG_0875.jpg

 

Anonim

Nie dotyczy

iptv problem błąd L11-01, problemy z dostępem do kanałów

Wywal z loginu ipv6 w FunBox, może będzie lepiej 😎