- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
awaria i Totalne olanie klienta
od czwartku 21.07. do dzisiaj 26.07. nie mam ani telewizji ani internetu!!! Pierwsza informacja jaka otrzymalem to ze jest awaria masowa. W sobote otrzymalem smsa ze usterka usunieta a ja dalej nie mialem ani tv ani internetu. Na infolini twierdzili ze awaria usunieta i musi to byc usterka indiwidualna i ze technicy nia sie zajmuja.Zadnej informacji co,gdzie i kiedy bedzie naprawione. Na infoli nikt nic nie wie jedyne co otrzymuje od soboty to"prosimy o chwile cierpliwosc wkrotce postaramy sie naprawic usterke.
Mialem paru operatorow tv i internetu w swoim zyciu ale takiego DZIADOSTWA jak orange to nigdy. Przez 6 dni nie potrafia zdiagnozowac ani naprawic usterki nie wspomne juz o traktowaniu klienta.Dno dna!!!!!!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
awaria i Totalne olanie klienta
@dawson77 nie jestes sam... https://nasz.orange.pl/t5/Internet-domowy/Obs%C5%82uga-Klienta-Orange-w-przypadku-awarii/m-p/322026#... niestety zdarzaja sie i takie przypadki jak Twoj i kolegi z przytoczonego tematu. Mozesz napisac skarge, zlozyc reklamacje lub zrobic jedno i drugie. Pozniej domagac sie rekompensaty za czas bez dostepu do uslug. Takie sytuacje nie powinny sie zdarzac, ale zawsze cos pójdzie nie tak.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
awaria i Totalne olanie klienta
@dawson77 Gdybyś podał więcej szczegółów (miejscowość, ulica, rodzaj usługi zarówno netu jak i tv) to może coś byśmy doradzili. Można narzekać, ale i można dochodzić w czym jest (może być) problem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
awaria i Totalne olanie klienta
podawalem juz pare razy podczas czatu z Orange i odp ta sama prosimy o chwile cierpliwosci technicy staraja sie jak najszybciej rozwiazac problem. 80-180 Borkowo ul Wpółczesna
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
awaria i Totalne olanie klienta
@dawson77 Z tego co widzę na mapie Zasięgu, to większość budynków na ulicy to obiekty wielorodzinne i to z dostępem do FTTH. Mniemam więc, że i Ty masz światłowód. Tu niestety diagnostyka jest trudna, bo mało możemy sami zrobić. W przypadku awarii możemy określić na diodach stan usługi (instrukcja Orange Funbox 6 | Orange Polska i Orange FunBox 3.0 | Orange Polska ) i czekać na wizytę technika. Można zweryfikować w menu modemu stan usługi nic więcej.
Jeśli znasz się troszkę na rzeczy można sprawdzić czy nie uszkodzony jest kabelek FTTH w lokalu i czy wtyczki siedzą prawidłowo w gniazdach. Nic więcej...
IPTV zależne jest od netu (połączenia modemu z siecią), więc jeśli nie ma synchronizacji, nie ma TV
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
awaria i Totalne olanie klienta
w czwartek po zgloszeniu awarii i zgloszeniu na infolini otrzymalem wiadomosc ze jest awaria masowa.W sobote sms ze usterka usunieta a ja dalej nie mam ani tv ani internetu wiec kolejny tel na infolinie a tam zdziwienie bo oni maja wiadomsc ze wszystko jest ok.Przyjeli nowe zgloszenie i oczywiscie kazali czekac jedni twierdzili ze serwis pracuje w sobote i niedziele inni ze w weekendy nie pracuja. Od poniedzialku rana dyskusja na twiterze z orange polska ktorzy nie wiedza jaka,gdzie i kiedy bedzie usunieta usterka.Od czasu awari lampka od internet miga caly czas na czerwono .Wszystkie kable w domu sprawdzielem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
awaria i Totalne olanie klienta
@dawson77 dla mnie wygląda, że jest problem z logowaniem. Może warto zrestartować router i sprawdzić, czy sam pobierze dane login i hasło.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
awaria i Totalne olanie klienta
@dawson77 Widzisz..według lampek masz problem z sesją. Login bądź hasło jest niewłaściwe (nie wiem dlaczego) Połącz się do modemu i wpisz to, które masz (bądź uzyskasz na czacie prosząc o przesłanie loginu i hasła SMS-em) albo wpisz testowe/defaultowe rejestracja@neostrada.pl i hasło: rejestracja
Na defaultowym dioda powinna się zaświecić na zielono i powinieneś wejśc na stronę orange.pl
Jeśli masz chęć zawsze możesz wcześniej zresetować modem do fabryki , co powinno spowodować pobranie nowego hasła (pod warunkiem, że serwer autoryzacyjny działa ok). Ryzyk-fizyk. lepiej coś robić, niż nie robić nic i czekać 🙂
P.S. Restart może nie wystarczyć, może trzeba będzie zrobić reset, jak pisałem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
awaria i Totalne olanie klienta
Byl resetowany pare razy oraz odlaczany z zasilania.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
awaria i Totalne olanie klienta
@dawson77 Wpisz te ustawienia defaultowe jak pisałem wyżej. w przeglądarce na adresie modemu 192.168.1.1 i haśle 38 pierwszych znaków WPA, zakładka "połączenie z internetem".Zobacz co się stanie i melduj
- « Poprzedni
- Następny »