Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Obsługa Klienta Orange w przypadku awarii


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 5
  • 0

Obsługa Klienta Orange w przypadku awarii

Czy ktoś może polecić jakąkolwiek inną formę kontaktu z pomocą techniczną niż tylko przez infolinię? Od ponad dwóch tygodni próbuję dowiedzieć się kiedy pojawi się technik, który już trzy razy przekładał wizytę w dniu w którym miał się pojawić. Na infolinii słyszę tylko tyle, że nie mają dostępu do techników i będą "eskalowali" problem. Żadne reklamacje, żadne prośby nie przynoszą efektu - dziś technik miał się pojawić i przełożył wizytę na ...01.08, czyli za tydzień, w infolinii - znów to samo, będziemy eskalowali ....

 

8 ODPOW. 8

Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12923
  • 53103
  • 612

Obsługa Klienta Orange w przypadku awarii

@blago123 Niestety w kwestiach technicznych kontakt jest tylko przez infolinię i ewentualnie czat. Pozostaje czekać i eskalować. Po załatwieniu reklamacji możesz napisać skargę pisemną w sprawie obsługi, ale warto wcześniej dowiedzieć się z czym związane było przekładanie wizyty, bo jeśli to awaria masowa lub trudnousuwalna, to terminy mogą być niezależne od techników i dość długie w realizacji


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18405
  • 52632
  • 707

Obsługa Klienta Orange w przypadku awarii

@blago123 niestety zgłoszenie do usunięcia awarii tylko przez czat, infolinię, ewentualnie przez salon. To najszybsze sposoby zgłoszenia awarii. Zawsze możesz ubiegać się o pomniejszenie opłaty za usługę w wysokości 1/30 miesięcznej oplaty za każdy dzień braku działania usługi.

Anonim

Nie dotyczy

Obsługa Klienta Orange w przypadku awarii

Zgłoszenie techniczne możesz zrobić przez BOK. Oni wtedy przyjmą, eskalują jak nie jest zrealizowane. I na tym ich rola się kończy. Innych narzędzi aby ściągnąć technika nie mają. 


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 5
  • 0

Obsługa Klienta Orange w przypadku awarii

Dzięki, gdyby ktokolwiek przekazał mi informacje na czym polega problem byłbym w stanie zrozumieć, ale od 2 tygodni wiesz zero info, wskazują date wizyty technika i tego samego dnia ktoś to przekłada o kolejny tydzień. jeśli jest problem to się powinno o tym klienta poinformować, bo inaczej to typowe traktowanie z góry „ nie mamy twojego płaszcza i co nam zrobisz ?”

Anonim

Nie dotyczy

Obsługa Klienta Orange w przypadku awarii

@blago123  zamiast zgłoszenia, teraz zrobić trzeba reklamację, na nie działającą usługę, poprzez czat przykładowo i niech ci zrekompensują brak internetu 😉

Anonim

Nie dotyczy

Obsługa Klienta Orange w przypadku awarii

@blago123 jak w zgłoszeniu nie ma informacji o powodzie to pustego i Salomon nie naleje. Zgadzam się powinno to inaczej wyglądać. 

 

@Anonim rekompensatę można dostać po zakończeniu uszkodzenia (jej wysokość wylicza się w zależności od czasu trwania). 


Poziom 27, Znawca Przestworzy
  • 2506
  • 9006
  • 45

Obsługa Klienta Orange w przypadku awarii

@blago123 jakieś 25 lat temu podszedłbyś na centralę poprosił grzecznie i po chwili miałbyś szansę rozmawiać z człowiekiem który nie tylko wie na czym polega awaria,  ale nawet sam ją będzie usuwał. Ale dziś możesz tylko komunikować się przez infolinię. Podobno to jest lepsze dla klienta.

Anonim

Nie dotyczy

Obsługa Klienta Orange w przypadku awarii

Reklamację trzeba wcześniej złożyć, po usunięciu awarii, dadzą rekompensatę 😎