- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Obsługa Klienta Orange w przypadku awarii
Czy ktoś może polecić jakąkolwiek inną formę kontaktu z pomocą techniczną niż tylko przez infolinię? Od ponad dwóch tygodni próbuję dowiedzieć się kiedy pojawi się technik, który już trzy razy przekładał wizytę w dniu w którym miał się pojawić. Na infolinii słyszę tylko tyle, że nie mają dostępu do techników i będą "eskalowali" problem. Żadne reklamacje, żadne prośby nie przynoszą efektu - dziś technik miał się pojawić i przełożył wizytę na ...01.08, czyli za tydzień, w infolinii - znów to samo, będziemy eskalowali ....
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Obsługa Klienta Orange w przypadku awarii
@blago123 Niestety w kwestiach technicznych kontakt jest tylko przez infolinię i ewentualnie czat. Pozostaje czekać i eskalować. Po załatwieniu reklamacji możesz napisać skargę pisemną w sprawie obsługi, ale warto wcześniej dowiedzieć się z czym związane było przekładanie wizyty, bo jeśli to awaria masowa lub trudnousuwalna, to terminy mogą być niezależne od techników i dość długie w realizacji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Obsługa Klienta Orange w przypadku awarii
@blago123 niestety zgłoszenie do usunięcia awarii tylko przez czat, infolinię, ewentualnie przez salon. To najszybsze sposoby zgłoszenia awarii. Zawsze możesz ubiegać się o pomniejszenie opłaty za usługę w wysokości 1/30 miesięcznej oplaty za każdy dzień braku działania usługi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Obsługa Klienta Orange w przypadku awarii
Zgłoszenie techniczne możesz zrobić przez BOK. Oni wtedy przyjmą, eskalują jak nie jest zrealizowane. I na tym ich rola się kończy. Innych narzędzi aby ściągnąć technika nie mają.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Obsługa Klienta Orange w przypadku awarii
Dzięki, gdyby ktokolwiek przekazał mi informacje na czym polega problem byłbym w stanie zrozumieć, ale od 2 tygodni wiesz zero info, wskazują date wizyty technika i tego samego dnia ktoś to przekłada o kolejny tydzień. jeśli jest problem to się powinno o tym klienta poinformować, bo inaczej to typowe traktowanie z góry „ nie mamy twojego płaszcza i co nam zrobisz ?”
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Obsługa Klienta Orange w przypadku awarii
@blago123 zamiast zgłoszenia, teraz zrobić trzeba reklamację, na nie działającą usługę, poprzez czat przykładowo i niech ci zrekompensują brak internetu 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Obsługa Klienta Orange w przypadku awarii
@blago123 jak w zgłoszeniu nie ma informacji o powodzie to pustego i Salomon nie naleje. Zgadzam się powinno to inaczej wyglądać.
@Anonim rekompensatę można dostać po zakończeniu uszkodzenia (jej wysokość wylicza się w zależności od czasu trwania).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Obsługa Klienta Orange w przypadku awarii
@blago123 jakieś 25 lat temu podszedłbyś na centralę poprosił grzecznie i po chwili miałbyś szansę rozmawiać z człowiekiem który nie tylko wie na czym polega awaria, ale nawet sam ją będzie usuwał. Ale dziś możesz tylko komunikować się przez infolinię. Podobno to jest lepsze dla klienta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Obsługa Klienta Orange w przypadku awarii
Reklamację trzeba wcześniej złożyć, po usunięciu awarii, dadzą rekompensatę 😎