- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
WItajcie,
od ok. tygodnia próbuję zarejestrować się w HBO GO.
Posiadam pakiet Orange Love z aktywnym pakietem HBO. Wpisuję swój numer ewidencyjny i próbuję założyć konto, niestety za każdym razem wyskakuje komunikat: Dane w serwisie nie mogę zostać zidentyfikowane. Sprawdzałem - numer ewidencyjny wpisuję poprawnie.
Jakieś rady, czym może to być spowodowane?
Z góry dziękuję.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mam nadzieję, że minęły już 72h od aktywacji HBO na dekoderze. Jeśli nie, trzeba poczekać.
Kolejna kwestia do sprawdzenie z jakiej oferty masz pakiet HBO. Jeśli jest on z oferty TV bezpośrednio od Orange, to jest ok. Jeśli HBO to pakiet dodatkowy do jakiegoś pakietu od nc+, wtedy HBO GO nie jest dostępne.
Sprawdź również poprawność numeru ewidencyjnego, musi to być dokładnie 14 cyfr pisane bez spacji i kresek. Jeśli jesteś w trakcie cesji lub innych zleceń mogących powodować zmianę numeru ewidencyjnego, aktywacja HBO GO może nie być dostępna.
Jeśli nadal są problemy, zgłoś to na BOK przez mój Orange lub infolinię 510100100.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mam nadzieję, że minęły już 72h od aktywacji HBO na dekoderze. Jeśli nie, trzeba poczekać.
Kolejna kwestia do sprawdzenie z jakiej oferty masz pakiet HBO. Jeśli jest on z oferty TV bezpośrednio od Orange, to jest ok. Jeśli HBO to pakiet dodatkowy do jakiegoś pakietu od nc+, wtedy HBO GO nie jest dostępne.
Sprawdź również poprawność numeru ewidencyjnego, musi to być dokładnie 14 cyfr pisane bez spacji i kresek. Jeśli jesteś w trakcie cesji lub innych zleceń mogących powodować zmianę numeru ewidencyjnego, aktywacja HBO GO może nie być dostępna.
Jeśli nadal są problemy, zgłoś to na BOK przez mój Orange lub infolinię 510100100.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rejestracja HBO GO
O czekaniu 72h słyszałem, jednak nie wiedziałem o tym, że 72h tyczą się aktywacji na dekoderze, a nie podpisania umowy. Myślę, że to jest powód mojego problemu, dziękuję.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rejestracja HBO GO
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rejestracja HBO GO
Miałem identyczny problem z aktywacją HBO GO - upłynął chyba cały tydzień od aktywacji dekodera, a nadal nie mogłem zarejestrować się na stronie. Udało się dopiero po interwencji w BOK Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rejestracja HBO GO
Różnica może być z faktu, że zamówienie musi być kompletne, a nie zawsze aktywacja oznacza jego zakończenie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rejestracja HBO GO
Szczerze, nie pamiętam. W czwartek miałem instajację Światłowodu, dekoder został aktywowany, w piątek nie było problemu do zamówionych kanałów (czy sprawdziłem HBO - nie jestem pewien), a zarejestrować na hbogo.pl udało mi się dopiero w kolejny piątek, już po interwencji w BOK.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rejestracja HBO GO
U mnie minął tydzień. Kontaktowałem się z infolinią Orange. Odesłali mnie do HBO. HBO odsyła do Orange. No i bądź tutaj mądry
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rejestracja HBO GO
Lukasgol napisał(-a):U mnie minął tydzień. Kontaktowałem się z infolinią Orange. Odesłali mnie do HBO. HBO odsyła do Orange. No i bądź tutaj mądry
@LukasgolCzy robiłeś tak jak napisał @Piotrekk85?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rejestracja HBO GO
Lukasgol napisał(-a):U mnie minął tydzień. Kontaktowałem się z infolinią Orange. Odesłali mnie do HBO. HBO odsyła do Orange. No i bądź tutaj mądry
A jesteś pewien, że masz w usłudze HBO GO? Orange ma dwa warianty promocji z HBO, i ta łączona z Canal+ nie uprawnia do HBO GO (bo oferowana jest przez nc+).
- « Poprzedni
- Następny »