Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Przedłużenie umowy - jak to jest

Highlighted

Poziom 6, Poszukiwacz
  • 4
  • 0
  • 0

Przedłużenie umowy - jak to jest

Witam

 

Mam pytanie odnośnie możliwości przedłużenia umowy. Piszę na formu gdyż w Państwa salonie otrzymałme dwie różne odpowiedzi. Posiadam obecnie Neostradę 10Mb +TV. Chciałbym złożyć zlecenie przedłuzenia umowy na warunkach 80mb 39zł +funbox z obecnej oferty, ale już bez telewizji. Toretycznie mogę poprzez Państwa stronę złożyć takowe zlecenie jednak w salonie powidziano mi, że skoro umowa automatycznie (po wygaśnięciu) prolągowała się na kolejne 6 miesięcy (obecna data "wygaśnięcia" to 29.10 to muszę poczekać z przedłużeniem do jej wygaśnięcia lub niemal do jej wygaśnięcia - mogę przedłużyć na kilka dni przed wygaśnięciem - tak powdziano mi w salonie a wynika to z faktu, że chcę się "pozbyć" jednej usługi (TV). Jak więc wygląda sytuacja w tym przypadku? I co stałoby się gdybym dziś złożył zlecenie przedłuzenia umowy (bez TV jest taka opcja na stronie Orange.pl) czy dostałbym automatycznie informację, że przedłużenie nie jest możliwe czy też po prostu do rachunku wciąż byłaby doliczana opłata za TV? 

Z góry dziękuję za informację.

 

pozdrawiam

 

11 ODPOW. 11
Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Przedłużenie umowy - jak to jest

@Tor logicznie myśląc do chwili wygaśnięcia starej umowy korzystasz z niej na określonych warunkach, czyli neostrada+tv do 29.10. Aby pozbyć się TV musisz najprawdopodobniej podpisać nową umowę. Ja bym spróbował jeszcze innego rozwiązania - zadzwoniłbym do BOK i zapytał się czy można podpisać już aneks do umowy na zasadach które preferujesz. Ale z drugiej strony - masz sprzęt który będziesz musiał zdać po zakończeniu umowy - dekoder, etc...więc.....może niech wypowiedzą się "specjaliści" pracujący w Orange 🙂

Highlighted

Poziom 6, Poszukiwacz
  • 4
  • 0
  • 0

Przedłużenie umowy - jak to jest

Witam

 

Dzięki za info. Liczę że "specialiści" dadzą znać. Ze zdaniem sprzętu nie byłoby problemu bo jeśli będę musiał to pójdę do salonu i wszystko oddam tym bardziej, że jak wpsomniałem potrzebuję nowego FunBoxa do prędkości 80Mb. Po prostu zastanawiam się jak to jest ze zmianą warunków umowy bo oni tak to traktują. Nie wiem też do końca na ile precyzyjny jest system składania zleceń on-line. Teoretycznie to już na tym etapie powinienem dostać informację, że nie mogę w tym momencie przedłużyć umowy na danych warunkach.

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Przedłużenie umowy - jak to jest

@Tor wspomnianą przez Ciebie usługę i router instalują technicy Orange 🙂 Wiem bo sam używam tej opcji Internetu 🙂

Highlighted

Poziom 6, Poszukiwacz
  • 4
  • 0
  • 0

Przedłużenie umowy - jak to jest

Aha dobrze wiedzieć. Sądziłem, że technicy pojawiają się dopiero przy światłowodzie. Przypszczam, że doskonale sam bym sobie poradził z FunBoxem 2.0 no ale cóż.

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 3995
  • 6604
  • 141

Przedłużenie umowy - jak to jest


Tor napisał(-a):

Aha dobrze wiedzieć. Sądziłem, że technicy pojawiają się dopiero przy światłowodzie. Przypszczam, że doskonale sam bym sobie poradził z FunBoxem 2.0 no ale cóż.


Problem nie  w samym Funboxie, a w technologii na centrali... do prędkości 80Mb jest inna technologia niż do niższych, stąd konieczność "udziału" techników.

 Co do modyfikacji ilości, zakresu usług nie będę się wypowiadał, faktycznie powinien ktoś z Orange, najlepiej konsultant. Zwłaszcza w sytuacji rezygnacji z jakiejś, bo wzbogacenie zawsze jest do przeprowadzenia, bez względu na moment aktualnej umowy.

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 26538
  • 16969
  • 1187

Przedłużenie umowy - jak to jest

Jeśli weszło Ci tzw. APU (automatyczne przedłużenie umowy) na 6 miesięcy, to dopiero na koniec okresu 6 miesięcznego przedłużenia można zrezygnować z tv i przejść na samą neo.

Przed końcem możesz zlecić w salonie migrację z obecnych usług do samej Neostrady. Wtedy po zakończeniu umowy jest migracja prędkości.

Zamówienia składane przez stronę www są ręcznie weryfikowane, dostaniesz mailem lub telefoniczne info czy poszło do realizacji, czy konieczne są poprawki.

Poziom 18, Komentator
  • 27
  • 11
  • 5

Przedłużenie umowy - jak to jest

Cześć! Masz dwie możliwości, z których jedna na 100% pewna:

1. Złóż pisemne wypowiedzenie umowy na usługę telewizji, napisz po prostu, że rezygnujesz z usługi tv pozostawiając samą neostradę. Możesz dodać, że chcesz skorzystać z Superpromocji Neostrady (bo tak się to teraz nazywa). Po takim zgłoszeniu będzie zarejestrowane zamówienie na odłączenie tv i pozostawienie neo i po sprawie.

2. Zadzwoń na BOK, powiedz w czym rzecz, jak trafisz na ogarniętą osobę to załatwi (oczywiście musisz liczyć się z tym, że będziesz namawiany do pozostania przy usłudze Neo+TV). Tu jest mniejsze powodzenie załatwienia.

 

Sprzęt będziesz musiał zwrócić, przy czym może być tak, że będzie wymagany zwrot jedynie dekodera. Modem w opcji 80Mbps dzierżawiony jest za 1 zł i może u Ciebie zostać - tu nie mogę powiedzieć jednoznacznie, zależy od tego jak będzie wprowadzone zlecenie na zmigrowanie pakietu. Na zwrot sprzętu będziesz miał 14 dni od rozłączenia pakietu.

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 26538
  • 16969
  • 1187

Przedłużenie umowy - jak to jest

Nie wiem czy jak weszło APU, to jest możliwość od razu migracji na samą NEO. Tylko na koniec półrocznego przedłużenia jest to możliwe (chyba, że ktoś chce płacić za zerwanie promocji).
Highlighted

Poziom 18, Komentator
  • 27
  • 11
  • 5

Przedłużenie umowy - jak to jest

Jeśli weszło APU to migracja możliwa jest dopiero po zakończeniu 6cio miesięcznego okresu. Z tym, że kolega chyba pisał, że umowę ma jakoś do końca października...