- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie umowy - jak to jest
Dzięki za wszytskie sugestie. Istotnie weszło mi APU (właśnie do końca padźiernika). Z tego co wszyscy mówili wynika, że jednak muszę czekać. Złożę zlecenie przez internet na kilka dni przed wygaśnięciem umowy tak by nie weszło APU na kolejne 6 miesięcy. Szkoda tylko, ze nikt z Orange nie raczył się do tej odezwać na forum.
pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie umowy - jak to jest
Nie jestem pewien czy przez stronę będziesz mógł złożyć zamówienie na rozpakietowanie usług. Z tego co mi wiadomo na stronie pokaże, Ci się możliwość przedłużenia umowy dla całego pakietu jaki masz albo migracji do większego - Funpack. Nie czekaj do ostatnich dni! Zlecenie złóż najpóźniej na przełomie września/października, żeby mieć czas na ewentualne działanie kiedy coś pójdzie nie tak. A jeśli teraz uda Ci się zarejestrować takie zlecenie to i tak data realizacji nie będzie wcześniejsza niż po zakończeniu bieżącej lojalki.
Twoja usługa już znajduje się w okresie utrzymaniowym, tym samym jeśli formularz na stronie miałby dać Ci możliwość rozpakietowania to już to będzie dostępne - sprawdź. Jeśli nie będziesz miał możliwości to pozostanie tylko kontakt z BOK lub przesłanie pisma.
BTW jestem z Orange. Tylko nie jestem oznaczony 😉
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »