- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Od września zeszłego roku aplikację w Orange TV go miałem zainstalowaną regulaminowo na trzech urządzeniach . 2 smartfony i 1 tablet. Tablet to model Teclast65 Max .
W zeszłym tygodniu na tablecie w aplikacji Orange go pojawiło się to okienko do wpisania nazwy urządzenia .
Ale po zatwierdzeniu domyślnej nazwy wywala komunikat że limit zmian urządzeń bieżący w okresie rozliczeniowym jest już wyczerpany . Choć tak naprawdę to ja żadnych zmian na liście urządzeń z aplikacją telewizyjną Orange nie dokonywałem żadnych zmian pod września zeszłego roku .
Rozmawiałem z konsultantem na infolinii w Orange i konsultant obiecał mi pomóc w taki sposób że technik Orange wyśle sygnał na którym lista urządzeń moich na których jest aplikacja telewizyjna zostanie wyczyszczone . I rzeczywiście tak się stało po około jednej godzinie pod rozmowy z konsultantem zauważyłem że na obydwu smartfonach lista urządzeń w aplikacji telewizyjnej Orange jest czysta całkowicie . Ponownie przystąpiłem do rejestracji urządzeń o i obydwa smartfony Motorola i Xiaomi zarejestrowały się w aplikacji Orange TV go prawidłowo . Natomiast tablet Teclast T65max jako trzecie urządzenie znów zarejestrować się nie chce tylko wywala taki komunikat jak na dołączonym obrazku do tego posta .
Co się mogło na tym tablecie popsuć że teraz od tygodnia już nie można go zarejestrować w aplikacji telewizyjnej Orange a ze smartfonami nie ma problemu . Dodam tylko że na tym tablecie jest Android 14 . Takie zabiegi jak restart tabletu odinstalowanie i ponowne zainstalowanie aplikacji Orange TV nie pomogły.
Proszę o jakieś porady co w tym tablecie mogę zrobić aby znów normalnie tak jak jeszcze tydzień temu aplikacja Orange TV rejestrowała ten tablet jako urządzenie i by wszystko wróciło do normy .
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
No to brawo. W takim razie, komunikat był nawet w pokrętny sposób prawidłowy i fajnie, że napisałeś co było przyczyną.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z aplikacją Orange TV go na tablecie Teclast T65max
Cześć @abcd
Czy próbowałeś zresetować tablet do ustawień fabrycznych czyli twardy reset? Może dzięki niemu uda się rozwiazac problem z aplikacją Orange TV Go. W tym linku masz instrukcje jak to zrobić Twardy reset TECLAST T65 Max https://www.hardreset.info/pl/devices/teclast/teclast-t65-max/
Daj znać czy udało się rozwiązać problem 🙂
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z aplikacją Orange TV go na tablecie Teclast T65max
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z aplikacją Orange TV go na tablecie Teclast T65max
Próbowałem takiej metody aby najpierw zalogować się na tablet a dopiero potem na smartfony .
To też nic nie pomogło ale teraz za chwilę zacznę robić reset do ustawień fabrycznych tabletu i zobaczymy co to da ...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z aplikacją Orange TV go na tablecie Teclast T65max
Próbowałem przed chwilą wejść w tryb recovery tego tabletu poprzez kombinację przycisków przycisz i wyłącz ale wyskoczył mi tylko ciemny ekran a nie wyskoczyło to co jest opisane na stronie hard reset.
Będę więc chyba musiał zrobić reset do ustawień fabrycznych poprzez menu ustawień .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z aplikacją Orange TV go na tablecie Teclast T65max
@abcdok 🙂 To czekamy na info czy udało się rozwiązać problem 🙂
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z aplikacją Orange TV go na tablecie Teclast T65max
Niestety powrót do ustawień fabrycznych tabletu i ponowne zainstalowanie aplikacji Orange TV nie zmieniło sytuację nadal wywala ten sam komunikat o błędzie który pokazałem w pierwszym poście tego tematu .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z aplikacją Orange TV go na tablecie Teclast T65max
@abcd masz może gdzieś w aplikacji Orange TV GO, lub MO wyszczególnione urządzenia, z których korzystasz?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z aplikacją Orange TV go na tablecie Teclast T65max
Pewnie po ostatnich zmianach w usłudze TV Twój tablet stał się passe. Ja bym reklamował do skutku.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z aplikacją Orange TV go na tablecie Teclast T65max
@abcdMiałeś włączoną opcję automatycznych aktualizacji aplikacji w sklepie Play?
Czy błąd nie wyskoczył po 28 marca?
- « Poprzedni
- Następny »