- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Orange TV Go
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Orange TV Go
Pojawiło się to wraz z aktualizacją i wprowadzeniem tej nagrywarki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Orange TV Go
Wiem wiem,mam taki zamiar zgłosić to jutro na czacie. Przez weekend niestety doradcy nie pracują 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Orange TV Go
Napisali,że przyjęli zgłoszenie i wysłali je do działu technicznego. W ciągu 24h je zrealizują i naprawią...a po naprawie wyślą sms.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Orange TV Go
@Cezariusz31 @Arti_Kn_Pl @ulinka Hejka, mógłbym prosić o info czy obecnie przy wystąpieniu (o ile jeszcze występuje) via www ten problem - zauważyliście aby pojawił się tam przycisk "odśwież" - rozwiązuje on problem ?
Dodatkowo, bardzo by nam pomogło gdyby użytkownicy Androida/iOS'a napotykający na błędy/crashe w apce zostawiły krótkie info z numerem błędu i w jakiej sytuacji został wygenerowany.
PS. Trwają prace nad rozwiązaniem owych problemów i feedback od Was byłby w tym celu bardzo pomocny.
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Orange TV Go
@Bartłomiej Generalnie to problem z brakiem połączenia jakby zniknął,chociaż jeszcze od czasu czasu się pojawia.Szczególnie wtedy,gdy przeglądam inną zakładkę w przeglądarce chrome. Jeśli chodzi o obraz w trybie pełnego ekranu,to nadal jest ucięte na samym dole.A wygląda to tak jak na screenie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Orange TV Go
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Orange TV Go
@Bartłomiej Jest coś nie tak,przecież napisałem wyżej i dodałem screena z wadliwym wyświetlaniem obrazu w trybie pełnego ekranu i dzieje się tak od momentu dodania nagrywarki.
A 04.09 około godziny 11 zgłaszałem ten problem na czacie u konsultanta,który niby przekazał je do działu technicznego,gdzie mieli to naprawić w ciągu 36 godzin,a o naprawie miałem zostać poinformowany smsem,jednak do dziś takiego smsa nie otrzymałem. Problem nadal występuje.