Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nieodpowiedzialny monter czy "polityka" Orange?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32783
  • 38802
  • 1388

Nieodpowiedzialny monter czy "polityka" Orange?

Chyba jakiś czas temu były zmiany... i rozszerzono metody "dystrybucji"... ale jeszcze to zweryfikuję.


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 1
  • 0

Nieodpowiedzialny monter czy "polityka" Orange?

Nowe zamówienie, nowy termin wizyty montera (na dzisiaj 03.06), ale historia ta sama. No cóż, nie myślałem, że tak zacznie się moja przygoda z Orange. W poniedziałek odmówię zamówienie i niech mi to przyślą kurierem. Chyba jak sobie sam nie zamontuję to nie będę miał. Śmiechu warte 🙂


Pracuję w Orange
  • 50
  • 25
  • 3

Nieodpowiedzialny monter czy "polityka" Orange?

Niestety, ale mówiłem 😕


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Nieodpowiedzialny monter czy "polityka" Orange?

Witam! Podepnę się pod temat techników, bo również to przerabiałem na początku czerwca. Po zgłoszeniu awarii dekodera tv, pani z BOK- u powiedziała, że technik skontaktuje się ze mną w ciągu.... 48 godz. Zaskoczyło mnie to, bo zawsze było tak, że była umawiana wizyta technika na konkretny dzień. Niestety, do dnia wyjazdu na urlop (01.07.2017) nikt się nie skontaktował. Półtorej miesiąca bez tv. Od marca do 6 maja tego roku, miałem 4 dekodery, średnio jeden na miesiąc. Szkoda gadać, lekceważenie klienta staje się chyba standardem w takich korporacjach, gdzie wszystko działa na zasadzie "spychologii". Ach, technik również się nie skontaktował 🙂

Poziom 5, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Nieodpowiedzialny monter czy "polityka" Orange?

To i ja się podepnę pod temat montera.

 

Niesamowite. Zamawiam montera światłowodu na przedział czasowy 14-16 w sobotę. Jest - według mojego zegarka - 18:06. Od nikogo żadnej wiadomości, żadnej próby kontaktu. Dzwonię na BOK i nikt nic nie wie, i dowiaduję się, że trzeba monterów szukać i "może dziś jeszcze przyjdą".

Ale!

Eskalacja do działu, który zajmuje się dyspozycją monterów ma czas realizacji do 48h.

 

Świetny początek. Po prostu świetny!


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 37
  • 22
  • 0

Nieodpowiedzialny monter czy "polityka" Orange?

Podpinam się pod temat.

Dla mojej wsi w końcu podpinali Światłowodowy. Umowa już gotowa i sms z terminem wizyty monterów. niestety. pół dnia gapienia się w okno i wyczekiwania i nic. Skontaktowałem sie z panią która załatwiała mi umowę; Pierwszy powód błąd umowy. kazała mi poczekać kilka dni na anulowanie umowy przez system po czym odezwała się z nową umową tą samą, oczywiście  otrzymałem kolejnego sms z terminem przyjazdu monterów. Znowu czekam i gapie sie w okno, i co? i znowu nic z tego ani kontaktu ani nic. po raz kolejny kontaktuje sie z kobietą od umowy. tym razem błąd systemu monterzy nie mieli w systemie wiadomości o wizycie u mnie. Ja wkurzony pisze w  końcu na czacie orange o załatwienie sprawy, nowy termin 25 listopada 2019 miedzy 8 a 12 godzina. zobaczymy czy sie pojawią. jak nie to mnie szlak trafi!!