- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieodpowiedzialny monter czy "polityka" Orange?
Chyba jakiś czas temu były zmiany... i rozszerzono metody "dystrybucji"... ale jeszcze to zweryfikuję.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieodpowiedzialny monter czy "polityka" Orange?
Nowe zamówienie, nowy termin wizyty montera (na dzisiaj 03.06), ale historia ta sama. No cóż, nie myślałem, że tak zacznie się moja przygoda z Orange. W poniedziałek odmówię zamówienie i niech mi to przyślą kurierem. Chyba jak sobie sam nie zamontuję to nie będę miał. Śmiechu warte 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieodpowiedzialny monter czy "polityka" Orange?
Niestety, ale mówiłem 😕
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieodpowiedzialny monter czy "polityka" Orange?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieodpowiedzialny monter czy "polityka" Orange?
To i ja się podepnę pod temat montera.
Niesamowite. Zamawiam montera światłowodu na przedział czasowy 14-16 w sobotę. Jest - według mojego zegarka - 18:06. Od nikogo żadnej wiadomości, żadnej próby kontaktu. Dzwonię na BOK i nikt nic nie wie, i dowiaduję się, że trzeba monterów szukać i "może dziś jeszcze przyjdą".
Ale!
Eskalacja do działu, który zajmuje się dyspozycją monterów ma czas realizacji do 48h.
Świetny początek. Po prostu świetny!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieodpowiedzialny monter czy "polityka" Orange?
Podpinam się pod temat.
Dla mojej wsi w końcu podpinali Światłowodowy. Umowa już gotowa i sms z terminem wizyty monterów. niestety. pół dnia gapienia się w okno i wyczekiwania i nic. Skontaktowałem sie z panią która załatwiała mi umowę; Pierwszy powód błąd umowy. kazała mi poczekać kilka dni na anulowanie umowy przez system po czym odezwała się z nową umową tą samą, oczywiście otrzymałem kolejnego sms z terminem przyjazdu monterów. Znowu czekam i gapie sie w okno, i co? i znowu nic z tego ani kontaktu ani nic. po raz kolejny kontaktuje sie z kobietą od umowy. tym razem błąd systemu monterzy nie mieli w systemie wiadomości o wizycie u mnie. Ja wkurzony pisze w końcu na czacie orange o załatwienie sprawy, nowy termin 25 listopada 2019 miedzy 8 a 12 godzina. zobaczymy czy sie pojawią. jak nie to mnie szlak trafi!!
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »