- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieodpowiedzialny monter czy "polityka" Orange?
Witam!
Od 2 maja jestem użytkownikiem usługi Orange Love, na jakość usługi narazie nie narzekam, jestem zadowolony. Po paru tygodniach postanowiłem, że na drugim telewizorze też chciałbym mieć programy z pakietu, dlatego 26.05 przez infolinię zamówiłem usługę Multiroom, termin instalacji został ustalony na 31.05 godz. 10 - 12.
No i właśnie tutaj zaczynają się schody. Monter nie zjawił się przez cały dzień. Tego samego dnia o godz. 19:30 zadzwoniłem na infolinię, żeby zgłosić problem, operatorka powiedziała, że natychmiast wysyła wiadomość do technika o pilny kontakt ze mną. Żadnego kontaktu nie było, ale pomyślałem, że to już w sumie późna pora. Wziałem sobie urlop na dzień kolejny (1 czerwca) w nadziei, że będzie jakiś kontakt i realizacja zamówienia. Po godzinie 14 ponownie zgłosiłem problem, tym razem za pomocą czatu na stronie Orange. Skończyło się na tym, że "technik zostanie powiadomiony".
Jest po 18, żadnego telefonu od montera się nie doczekałem. Napewno nie będę brał już na jutro urlopu, w nadziei, że litościwie ktoś się zjawi. Ile można czekać?
Moje pytanie brzmi: Czy można podłączyć sobie wszystko samemu po uprzednim dostarczeniu mi sprzętu i jak/gdzie ewentualnie zgłosić się o taką realizację zamówienia?
Nie wiem czy to nieodpowiedzialny monter (można było zadzwonić, że nie da rady przyjechać i się umówić na konkretny, pasujący mu termin) czy tak wygląda "modyfikacja" już posiadanych usług Orange... Sytuacja jak dla mnie patologiczna, jak się umawiamy to umawiamy, ewentualnie kontakt, że coś wypadło. A tu cisza...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieodpowiedzialny monter czy "polityka" Orange?
Skontaktuj się ponownie z BOK i umów się na sobotę. Technicy w ten dzień też pracują 🙂 Czasem chwila cierpliwości popłaca...ale nie powinno być takich przypadków jakie opisujesz. Nowy dekoder i tak dostarczy technik, tak więc.......co do drugiego pytania to raczej jesteś "zdany" na pracownika działu technicznego....chociaż może jest możliwośc samodzielnego odbioru dekoderu w salonie. Musisz podpytać o to na BOK, chyba że @Piotrekk85 pomoże 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieodpowiedzialny monter czy "polityka" Orange?
To może zadzwonić, odwołać tamto zamówienie (skoro przypomnienia na monterze nie robią wrażenia) i złożyć nowe z termiem na sobotę?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieodpowiedzialny monter czy "polityka" Orange?
Myślę że możesz podjąć taką próbę.....poproś o potwierdzenie przyjęcia "zlecenia" przez sms.....z tego co pamiętam to swojego czasu przychodziły smsy przypominające o terminie wizyty technika.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieodpowiedzialny monter czy "polityka" Orange?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieodpowiedzialny monter czy "polityka" Orange?
Załatwiłem już przez Biuro Obsługi. Nowy termin na sobotę.
Podpytałem również o możliwość samodzielnej instalacji. Istnieje taka opcja.
Ostatnia szansa dla montera w sobotę.
Dzięki za dotychczasową pomoc. Napiszę, gdy to się skończy 😉
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieodpowiedzialny monter czy "polityka" Orange?
Tak właściwie musisz zrobić to sam. Do multiroomu jest tylko kurier który wiezie sprzęt i umowę do multiroomu. Można zamówić technika tyle że jest to dodatkowo płatne 149 złotych. Najszybciej i najwygodniej będzie zadzwonić na 801 505 505 i zamówic ten multiroom kurier koło 3-4 dni roboczych będzie u Ciebie 🙂 plus proponuje złożyć reklamację na całą sytuację.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieodpowiedzialny monter czy "polityka" Orange?
Ooo... Nikt mi nie wspomniał o takich kosztach. Robi się coraz ciekawiej. Dzisiaj już nie mam na to nerwów, jutro zadzwonię i się dopytam o te koszty. Jeśli to prawda co piszesz to wybiorę samodzielny montaż.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieodpowiedzialny monter czy "polityka" Orange?
Można różnie wprowadzić zlecenie na multiroom. To trochę zależy od technologii światłowodu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieodpowiedzialny monter czy "polityka" Orange?
@Piotrekk85Szczerze mówiąc nie ma znaczenia jaka technologia. Standardowa procedura to kurier dla multiroomu natomiast technik do tego to dodatkowo płatna opcja. Może zostało to zamówione jakoś bardzo niestandardowo niepoznanym mi kanałem mej cudownej pracy ale szczerze mówiąc śmiem w to wątpić 😄
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »