- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam. Chciałbym zakupić i podłączyć drugi dekoder aby mieć multiroom. Dekoder główny jest w domu na parterze, a drugi dekoder chciałbym aby był na piętrze, ale w pokoju który nie jest bezpośrednio nad pokojem z dekoderem.
Czy pomiędzy dekoderem głównym, a drugim może być wpięty router który po pierwsze dawałby lepszy sygnał WiFi do góry, a po drugie dalej dawałby sygnał do muktiroom?
Czy aby do góry podłączyć router i muktiroom musze do góry ciągnąć dwa kable Ethernet?
W chwili obecnej nam do góry extender, ale niestety sygnał często jest zrywany.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@zakadam mozesz pociagnac jeden kabel od obecnego routera do drugiego dekodera na gorze lub podpinasz sobie pod ten kabel drugi router (jako switch). Wtedy juz od routera kabelek do dekodera
Identyczny temat tutaj. Poczytaj sobie
Aby z routera zrobić switch lan/wifi należy:
- zostawić port WAN pusty, łączymy tylko przez porty LAN
- Wyłączyć DHCP server w routerze
- opcjonalnie zmienić LAN IP routera na zgodny z siecią internetowego routera ale poza zakresem DHCP serwera.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@zakadam mozesz pociagnac jeden kabel od obecnego routera do drugiego dekodera na gorze lub podpinasz sobie pod ten kabel drugi router (jako switch). Wtedy juz od routera kabelek do dekodera
Identyczny temat tutaj. Poczytaj sobie
Aby z routera zrobić switch lan/wifi należy:
- zostawić port WAN pusty, łączymy tylko przez porty LAN
- Wyłączyć DHCP server w routerze
- opcjonalnie zmienić LAN IP routera na zgodny z siecią internetowego routera ale poza zakresem DHCP serwera.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multiroom
Dzięki, o to mi właśnie chodziło. Jak dokonam montażu, dam znać czy zadziała.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multiroom
Radzę uważać. Wziąłem Multiroom z zamiarem użytkowania przez 6 mcy. Poszedłem zrezygnować do salonu gdzie zdalem dekoder i otrzymałem protokół. Teraz okazuje się, że Salon coś namieszał i w systemie brak zwrotu dekodera. Skutek taki, że usługa w systemie aktywna i opłaty się naliczają. I co słyszę, że mam iść do salonu i wyjaśniać. Istny bałagan jak to w Orange. Klient niech się martwi i sobie sam załatwi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multiroom
@1pietrek1jeżeli posiadasz protokół to nie będzie z tym żadnego problemu. Opłaty zostaną skorygowane.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multiroom
Opłaty tak, a dekoder na stanie. Do tego co miesiąc reklamacja?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multiroom
@1pietrek1 zajdź z protokołem do salonu i wyjaśnij sprawę. Na protokóle masz numer seryjny zdanego dekodera, wiec z systemu musi zostać zdjęty, a opłaty skorygowane na następnej fakturze, jak napisał @RaDo_sny
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multiroom
I tu jest sedno sprawy. Idź do salonu. Specjalnie trzeba jechać stracić czas, zamiast załatwiać to bez wizyty w salonie, ale się nie da.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multiroom
Nie musisz iść do salonu. Możesz przez chat złożyć reklamację... bez wychodzenia z domu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś