Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 4, Obserwator
  • 1
  • 0
  • 0

Multiroom nie działa

[ Edytowane ]

Umowa TEL0001154********  dot Neostrady  ID2969****** nie działa, w trakcie weryfikacja uprawnień włącza się po długim oczekiwaniu błąd.

Zobacz więcej tematów oznaczonych etykietą:

0 Lubię to
Odpowiedz
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
2 ODPOWIEDZI
Highlighted
Poziom 30, Ekspert
  • 1769
  • 2164
  • 82

Multiroom nie działa

[ Edytowane ]
Czy usługa działała wcześniej bez problemu? Jeżeli tak, proponuję wykonać kolejno działania...
-odłącz dekoder Multiroom od sieci i neta
-zrestartuj router
-połącz wszystko ponownie
-popraw kartę abonęcką
-sprawdź połączenie z routerem

Jeśli to nie pomoże, zgłoś do BOK i poproś o zdalny restart/wyzerowanie dekodera...

Ps. Ukryj numer ID neo i nr usługi....


Pozdrawiam
Maciej

" Pomarańczowy Zawrót Głowy Emotikon: Szczęśliwy"

Zespół Nasz Orange
  • 919
  • 736
  • 49

Multiroom nie działa

@Warm_MD

jeśli uważasz, że wyżej udzielona podpowiedź okazała się przydatna, to - śmiało! - zachęcam do jej oznaczenia. Szczegóły poniżej Emotikon: Szczęśliwy:

Pokaż szczegóły
  • jeśli założyłeś temat i pojawiła się dobra odpowiedź lub rozwiązanie - oznacz najlepszą odpowiedź klikając w przycisk 4.png 
    Podziękujesz w ten sposób osobie, która pomogła i pomożesz osobom, które będą miały podobne pytanie.

| Założyłeś temat? Pamiętaj, aby oznaczyć najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie. | Nie wiesz jak działa forum? Przeczytaj Zasady Nasz Orange |

0 Lubię to
Odpowiedz