Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Multiroom nie działa

ROZWIĄZANE

Poziom 4, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Multiroom nie działa

Umowa TEL0001154********  dot Neostrady  ID2969****** nie działa, w trakcie weryfikacja uprawnień włącza się po długim oczekiwaniu błąd.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4793
  • 122

Multiroom nie działa

Czy usługa działała wcześniej bez problemu? Jeżeli tak, proponuję wykonać kolejno działania...
-odłącz dekoder Multiroom od sieci i neta
-zrestartuj router
-połącz wszystko ponownie
-popraw kartę abonęcką
-sprawdź połączenie z routerem

Jeśli to nie pomoże, zgłoś do BOK i poproś o zdalny restart/wyzerowanie dekodera...

Ps. Ukryj numer ID neo i nr usługi....


Pozdrawiam
Maciej

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

2 ODPOW. 2

Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4793
  • 122

Multiroom nie działa

Czy usługa działała wcześniej bez problemu? Jeżeli tak, proponuję wykonać kolejno działania...
-odłącz dekoder Multiroom od sieci i neta
-zrestartuj router
-połącz wszystko ponownie
-popraw kartę abonęcką
-sprawdź połączenie z routerem

Jeśli to nie pomoże, zgłoś do BOK i poproś o zdalny restart/wyzerowanie dekodera...

Ps. Ukryj numer ID neo i nr usługi....


Pozdrawiam
Maciej

Zespół Nasz Orange
  • 2830
  • 10848
  • 150

Multiroom nie działa

@Warm_MD

jeśli uważasz, że wyżej udzielona podpowiedź okazała się przydatna, to - śmiało! - zachęcam do jej oznaczenia. Szczegóły poniżej :):

Pokaż szczegóły
  • jeśli założyłeś temat i pojawiła się dobra odpowiedź lub rozwiązanie - oznacz najlepszą odpowiedź klikając w przycisk 4.png 
    Podziękujesz w ten sposób osobie, która pomogła i pomożesz osobom, które będą miały podobne pytanie.