- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multinagrywarka nie działa
Przy przedłużeniu umowy został zmieniony dekoder na Fun Box 30 teraz na większości kanałów przy próbie ich nagrania pojawia się informacja że kanał jest niedostępny w usłudze multinagrywarki. To normalne? Co można zrobić bez znów nagrywać filmy programy mecze jak dawniej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multinagrywarka nie działa
@nerea to nie wina FunBox 3.0, może konfiguracji tylko, w zakładce wi-fi SSID 2,4GHz i 5GHz powinny mieć różne nazwy, wystarczy dopisać do 5GHz 5 na końcu nazwy 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multinagrywarka nie działa
- Irku - a gdzie jest ta 'zakładka' o której piszesz?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multinagrywarka nie działa
@nerea nie znalazłem do FunBox 3.0, ale podobnie będzie jak FunBox 2.0, tu masz filmik 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multinagrywarka nie działa
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multinagrywarka nie działa
@nerea multinagrywarkę to "nagrywanie" po stronie dostawcy. Bez dysku zewnętrznego. To usługa do której dostęp nie zależy od jakości wifi. Jeśli sam dekoder działa, a nawet nagrywa niektóre programy, a niektórych nie, to trzeba to zgłosić na infolinię. Sam modem chyba niewiele ma wspólnego z samą usługą.
Dopytam czy dekoder ma połączenie po kablu z modemem czy po wifi?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multinagrywarka nie działa
@nerea Nie wspominasz o jaki kanał chodzi, a nie wszystkie są dostępne do nagrywania w Multinagrywarce... tak dla przypomnienia informację o tym publikował tutaj @Wojciech Sprawdź też, czy masz aktywną tę usługę, tak jak dopytuje @Piotrekk85 , najprościej w menu dekodera....
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multinagrywarka nie działa
@nerea Funbox (czyli router) nie ma tu znaczenia. Jaki dekoder TV posiadasz i jaki kanał chcesz nagrać?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multinagrywarka nie działa
1. Dekoder Sagemcom IWU 200
2. Usługa multinagrywarki włączona
3. Próbowałam nagrać tvp2, tvn i canal plus sport.
4. Łączenie modem-dekoder via ethernet
W tym kontekście jeszcze jedna rzecz - sama multinagrywarka jest ważna, choć i tak wtorna od opcji nagrania w ogóle. Czy trzeba dezaktywowac multinagrywarka by móc w ogóle coś nagrać?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multinagrywarka nie działa
@nerea Nie ogarniam, co masz na myśli pisząc, że nagrywarka jest wtórna od opcji nagrania w ogóle... Multinagrywarka to usługa dostępu do treści/nagrań niektórych programów/kanałów na serwerach. Jeśli chcesz nagrywać na dysku podpiętym do dekodera... to raczej kłóci się z usługą Multinagrywarka.
Może to znasz, ale na wszelki wypadek zalinkuję Ci filmiki "ekspertów Orange" - o dekoderze oraz o usłudze Multinagrywarka
- « Poprzedni
- Następny »