- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć,
Od rana jak włączyłam tv pokazuje się komunikat "brak dostępu do kanału" po chwili pojawia się kod błędu L11-01. Resetowalam, wyłączałem włączałam, sprawdzałam problem w apce mój funbox, diagnozowalam na kanale 998. I nic ... Od kilku godzin mam ten problem niezmiennie na każdym programie. Obsługa klienta w Orange nie odpowiada ... 😞 Co mogę jeszcze zrobić?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kod błędu L11-01
@Martyna2210 najlepiej nie robić nic, bo każde działanie na dołączonej/ nie działającej usłudze po jej uruchomieniu może spowodować konieczność działań reklamacyjnych. Np reset modemu czy dekodera może później nie spowodować automatycznego powrotu do ustawień usługi na nich i konieczność instalacji ponownej. Restart tak... Ale reset już nie... Warto śledzić komunikaty na stronie operatora i na NO
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kod błędu L11-01
Dziękuję, chyba już i tak nic innego mi nie pozostało jak czekać 🙈
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kod błędu L11-01
@Martyna2210czy kiedy jest taka awaria to dekoder zachowuje jakąkolwiek funkcjonalność? Jest np. dostęp do nagrań na dyskach lokalnych czy zupełnie nic się nie da oglądać?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kod błędu L11-01
@j131 można domniemywać że problemy koleżanki @Martyna2210 były pośrednio związane z dzisiejszą awarią tv (gdyż awaria usunięta a @Martyna2210 już się nie odezwała 🤔).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kod błędu L11-01
@slav72no właśnie, domyślam się i widzę że awaria usunięta. Nie mogę odżałować że jej nie zauważyłem 😉, i stąd pytanie. Ale oczywiście liczę się z brakiem zainteresowania, no hard feelings.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kod błędu L11-01
@Martyna2210 teraz już oczywiście wszystko powinno działać ale wcześniej powinnaś usłyszeć ten komunikat od Maxa na początku rozmowy jeszcze przed weryfikacja. Może tyle razy powtarzał, że mu się zapomniało 😅
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kod błędu L11-01
@Anonim zapomniał komu powiedział, a komu nie.. I my się miesza, taki ruch ma infolinii
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kod błędu L11-01
Sęk w tym że MAX powiedział mi że nie jest w stanie rozwiązać mojego problemu. Tyle było z jakiegokolwiek komunikatu ...
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »