- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kanały 4k na vdsl 80
@myrkysfara i to tym bardziej dziwi, bo masz 50% możliwości usługi. To gdzie tu oglądanie czy nagrywanie 4K? A ci co mają synchro na poziomie 26Mb/sek??
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kanały 4k na vdsl 80
Właśnie wszystko działa dobrze bez zaciec i płynnie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kanały 4k na vdsl 80
Jakość 4K może być różna i zależy od bitrateu. Netflix zaleca/zalecał dla 4K prędkość 25Mbps. W rzeczywistości może też wystarczyć 15-20.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kanały 4k na vdsl 80
w sumie to się okazuje ze od 17 do 21 jest przerwa techniczna i kanały się pokazały ale po braku prądu kanały zniknęły czyli to jakiś błąd serwisowy. Ale błąd serwisowy pokazuje na to ze mogą kanały w 4kbyc dostępne w jakości bynajmniej w 38mb 4k w vdsl80..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kanały 4k na vdsl 80
Też miałem rok temu przez miesiąc kanaky 4k na VDSL, potem już więcej się nie pojawiły.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@myrkysfaranapisał(-a)w sumie to się okazuje ze od 17 do 21 jest przerwa techniczna i kanały się pokazały ale po braku prądu kanały zniknęły czyli to jakiś błąd serwisowy. Ale błąd serwisowy pokazuje na to ze mogą kanały w 4kbyc dostępne w jakości bynajmniej w 38mb 4k w vdsl80..
Mogą być, tylko z racji widełek VDSLa, czyli 20-80Mb/s i by uniknąć reklamacji od klientów na jakość obrazu w przypadku możliwości technicznych w danym miejscu na niższą prędkość, nie dają pakietu 4K do VDSLa. W HD masz z 8Mb/s potrzebny bitrate, więc nawet jak komuś zepnie się na 20Mb/s VDSL, to mogą dać bez obawy telewizję do tego.
To że miałeś przez moment kanały 4K, to był błąd ze strony Orange i nic to nie oznacza, że akurat Tobie działały ok, choć w pewnych momentach zapewne zabierały ci podczas oglądania prawie całe pasmo internetowe, na które jesteś spięty. W VDSLu telewizja zabiera pasmo z dostepnej synchronizacji i ma na nie priorytet względem internetu.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »