- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzień dobry,
Po wczorajszej awarii prądu nie działa TV. Błąd L11-01. Chciałbym się dowiedzieć czy Orange ma awarię czy to coś u mnie? Kanał 998 pokazuje brak obrazu przy diagnostyce.
Wyłączanie i włączanie ani reset nie pomógł.
Pozdrawiam
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@ravuu w temacie masz podpowiedź:
https://nasz.orange.pl/t5/Telewizja/B%C5%82%C4%85d-L11-01/td-p/88504
Ja bym jeszcze sprawdził na inny porcie LAN w routerze podłączenie dekodera.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@ravuu w temacie masz podpowiedź:
https://nasz.orange.pl/t5/Telewizja/B%C5%82%C4%85d-L11-01/td-p/88504
Ja bym jeszcze sprawdził na inny porcie LAN w routerze podłączenie dekodera.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
TV nie działa Błąd L11-01
@ravuu ewidentna awaria, nic z tym nie zrobisz. Jutro zgłoszenie zrobić poprzez czat czy telefon.
Tu są wszystkie informacje, co do diagnostyki i kodów błędów 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
TV nie działa Błąd L11-01
Poprzez zainstalowanie apki Mój Funbox na telefonie można spróbować naprawy usług Aplikacja Mój FunBox | Orange Polska
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
TV nie działa Błąd L11-01
Dziękuję za pomoc. Zainstalowałem apkę mój funbox i zrobiłem tam naprawę krok po kroku i już działa:)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
TV nie działa Błąd L11-01
@ravuu jeśli masz ID i PIN do usługi IPTV w menu dekodera przywróć ustawienia fabryczne ( nie piszesz co było resetowane) I daj mu chwilę odsapnąć łącznie z zasilaczem. Sprawdź czy dekoder pobiera adres IP z modemu. To sprawdzisz też w menu. Opisz co ustaliłeś, bo jeśli awaria prądu była u Ciebie, to nie znaczy, że po stronie Orange też