Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Błąd L11-01

ROZWIĄZANE
Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 4
  • 6
  • 0

Błąd L11-01

w trakcie oglądania tv nagle pojawiła się na każdym programie informacja "brak dostępu do kanału". kod błędu L11-01. Co robić?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Błąd L11-01

https://www.orange.pl/omnibook/dekoder-samsung-icu-100# - pod tym adresem w punkcie 6 jest "Co zrobić w przypadku błędu L11-01?".

 

Błąd oznacza brak dostępu do pojedynczych kanałów. Dekoder nie jest w stanie podłączyć się do wybranego multicastu.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

10 ODPOW. 10
Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 28059
  • 19278
  • 1237

Błąd L11-01

Jest to błąd związany z aktualizacja sp. Zmieniałeś ostatnio umowę?
Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 4
  • 6
  • 0

Błąd L11-01

nie, nic nie zmieniałam

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 28059
  • 19278
  • 1237

Błąd L11-01

To zgłoś problem na BOK http://orange.pl/kontakt
Highlighted

Poziom 31, Ekspert
  • 1747
  • 1891
  • 101

Błąd L11-01

@aniah85 Spróbuj odświeżyć uprawnienia do kanałów. Jeżeli to nie pomoże, to zrób reset dekodera.

Więcej na:

Jak zresetować dekoder.

Ostatecznie skontaktuj się z infolinią.

Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 4
  • 6
  • 0

Błąd L11-01

niestety zresetowanie nie pomogło

Highlighted

Poziom 31, Ekspert
  • 1747
  • 1891
  • 101

Błąd L11-01

@aniah85 Zapomniałem napisać, że aby odświeżyć uprawnienia należy wejść w kanał 998. Próbowałaś ?

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Błąd L11-01

https://www.orange.pl/omnibook/dekoder-samsung-icu-100# - pod tym adresem w punkcie 6 jest "Co zrobić w przypadku błędu L11-01?".

 

Błąd oznacza brak dostępu do pojedynczych kanałów. Dekoder nie jest w stanie podłączyć się do wybranego multicastu.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 4
  • 6
  • 0

Błąd L11-01

Pomogło dopiero skorzystanie z aplikacji mój funbox. Dziękuję wszystkim za pomoc:-)

Highlighted

Zespół Nasz Orange
  • 2314
  • 3654
  • 119

Błąd L11-01


@aniah85 napisała:

Pomogło dopiero skorzystanie z aplikacji mój funbox. Dziękuję wszystkim za pomoc:-)


Jeśli pomogło, to jeszcze na koniec rozważ poniższe: 

Pokaż szczegóły
  • jeśli założyłeś temat i pojawiła się dobra odpowiedź lub rozwiązanie - oznacz najlepszą odpowiedź klikając w przycisk 4.png 
    Podziękujesz w ten sposób osobie, która pomogła i pomożesz osobom, które będą miały podobne pytanie.

 🙂