- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć,
Od lutego zauważyłem brak możliwości zalogowania do HBO GO pomimo tego, że usługa jest opłacana i kanały HBO na dekoderze działają poprawnie. Błąd poniżej
Obsługa techniczna przyjęła zgłoszenie 03.02.2021 i do tej pory nie może sobie poradzić. Czy ktoś oprócz mnie spotkał się z tym błędem?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Arviss HBO GO ma wsparcie techniczne, wystarczy dołączyć ich odpowiedź do rozmowy na czat Orange, niech zgłoszenie zrobią, bo błąd masz na koncie, trzeba je zresetować 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
HBO GO - brak możliwości zalogowania
Powinni w Orange usunąć konto HBO GO i ponownie założyć ty tego sam nie zrobisz, jakiś błąd jest, dlatego usługa działa tylko w dekoderze, zgłaszaj do skutku 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
HBO GO - brak możliwości zalogowania
Właśnie zgłaszam w sposób ciągły i dzisiaj się okazało, że nikt z Back Office jeszcze nie jest przypisany do zgłoszenia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Arviss HBO GO ma wsparcie techniczne, wystarczy dołączyć ich odpowiedź do rozmowy na czat Orange, niech zgłoszenie zrobią, bo błąd masz na koncie, trzeba je zresetować 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
HBO GO - brak możliwości zalogowania
Kontaktowałem się z supportem HBO GO. Orange musi tutaj dokonać resetu konta. Support HBO GO nie udzieli mi wsparcia bo nie mam usługi bezpośrednio u nich tylko u operatora. I tutaj koło się zamyka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
HBO GO - brak możliwości zalogowania
Czat jest bezradny. Tylko eskalacja albo reklamacja, a ty człowieku czekaj nie wiadomo ile. Na prośbę o kontakt przełożonego - nie ma takiej możliwości
___________
* Wpis poddany edycji - Netykieta - moderator Bartłomiej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
HBO GO - brak możliwości zalogowania
Ja mam ten sam problem. Zgłosiłem go 8 lutego i do tej pory żadnych rezultatów. Trzykrotnie rozmawiałem z doradcą, oraz czterokrotnie na czacie. Cały czas obiecują, że pracują nad tym. Z kontaktowałem się z HBO i poinformowali mnie, że trzeba usunąć stare konto i założyć nowe, lub aktualizować stare. Przekazałem te sugestie i dalej nic. Pozdrawiam informatyków z Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
HBO GO - brak możliwości zalogowania
@alan5757 zgłoś reklamację do zgłoszenia uszkodzenia. Ja im dałem czas do 03.03 czyli miesiąc od zgłoszenia uszkodzenia i po tym czasie zgłaszam sprawę do UOKiK. Dostałem nawet odpowiedź na reklamację, że muszę założyć nowe konto w HBO GO z użyciem nowego adresu e-mail, ale nikt nie jest w stanie wygenerować mi SMS z kodem do utworzenia konta. Monity na czacie nie skutkują niczym
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
HBO GO - brak możliwości zalogowania
Dzięki za podpowiedź. Rezygnuję już z rozmów online z doradcami, czy też czatować też nie warto, ponieważ mam wrażenie,że jestem intruzem i przeszkadzam im w pracy. Dlatego też w przyszłym tygodniu wysyłam reklamacje poleconym do Orange. Mam cichą nadzieję, że łaskawie otrzymam odpowiedź.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
HBO GO - brak możliwości zalogowania
@alan5757 Możesz wysłać na czacie skan wydrukowanej i podpisanej reklamacji - ja tak zrobiłem. W reklamacji opisz cały swój dotychczasowy kontakt i prośbę o zwrot za niewykorzystaną usługę. W tym samym dniu (dzień roboczy) zadzwoniła do mnie Pani z obsługi reklamacji w celu wyjaśnienia. Rabat przyznany i prośba o kontakt z Obsługą Orange - reasumując stoję w tym samy martwym punkcie.
- « Poprzedni
- Następny »