Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

HBO GO - brak możliwości zalogowania

ROZWIĄZANE

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 58
  • 164
  • 3

HBO GO - brak możliwości zalogowania

Cześć,
Od lutego zauważyłem brak możliwości zalogowania do HBO GO pomimo tego, że usługa jest opłacana i kanały HBO na dekoderze działają poprawnie. Błąd poniżej

hbogo_problem.jpg

Obsługa techniczna przyjęła zgłoszenie 03.02.2021 i do tej pory nie może sobie poradzić. Czy ktoś oprócz mnie spotkał się z tym błędem?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Anonim

Nie dotyczy

HBO GO - brak możliwości zalogowania

@Arviss  HBO GO ma wsparcie techniczne, wystarczy dołączyć ich odpowiedź  do rozmowy na czat Orange, niech zgłoszenie zrobią, bo błąd masz na koncie, trzeba je zresetować 😎

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

23 ODPOW. 23
Anonim

Nie dotyczy

HBO GO - brak możliwości zalogowania

Powinni w Orange usunąć konto HBO GO i ponownie założyć  ty tego sam nie zrobisz, jakiś błąd jest, dlatego usługa działa tylko w dekoderze, zgłaszaj do skutku 😎


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 58
  • 164
  • 3

HBO GO - brak możliwości zalogowania

Właśnie zgłaszam w sposób ciągły i dzisiaj się okazało, że nikt z Back Office jeszcze nie jest przypisany do zgłoszenia

Anonim

Nie dotyczy

HBO GO - brak możliwości zalogowania

@Arviss  HBO GO ma wsparcie techniczne, wystarczy dołączyć ich odpowiedź  do rozmowy na czat Orange, niech zgłoszenie zrobią, bo błąd masz na koncie, trzeba je zresetować 😎


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 58
  • 164
  • 3

HBO GO - brak możliwości zalogowania

Kontaktowałem się z supportem HBO GO. Orange musi tutaj dokonać resetu konta. Support HBO GO nie udzieli mi wsparcia bo nie mam usługi bezpośrednio u nich tylko u operatora. I tutaj koło się zamyka


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 58
  • 164
  • 3

HBO GO - brak możliwości zalogowania

Czat jest bezradny. Tylko eskalacja albo reklamacja, a ty człowieku czekaj nie wiadomo ile. Na prośbę o kontakt przełożonego - nie ma takiej możliwości

 

___________

* Wpis poddany edycji - Netykieta - moderator Bartłomiej


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 13
  • 0

HBO GO - brak możliwości zalogowania

Ja mam ten sam problem. Zgłosiłem go 8 lutego i do tej pory żadnych rezultatów. Trzykrotnie rozmawiałem z doradcą, oraz czterokrotnie na czacie. Cały czas obiecują, że pracują nad tym. Z kontaktowałem się z HBO i poinformowali mnie, że trzeba usunąć stare konto i założyć nowe, lub aktualizować stare. Przekazałem te sugestie i dalej nic. Pozdrawiam informatyków z Orange.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 58
  • 164
  • 3

HBO GO - brak możliwości zalogowania

@alan5757 zgłoś reklamację do zgłoszenia uszkodzenia. Ja im dałem czas do 03.03 czyli miesiąc od zgłoszenia uszkodzenia i po tym czasie zgłaszam sprawę do UOKiK. Dostałem nawet odpowiedź na reklamację, że muszę założyć nowe konto w HBO GO z użyciem nowego adresu e-mail, ale nikt nie jest w stanie wygenerować mi SMS z kodem do utworzenia konta. Monity na czacie nie skutkują niczym


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 13
  • 0

HBO GO - brak możliwości zalogowania

Dzięki za podpowiedź. Rezygnuję już z rozmów online z doradcami, czy też czatować też nie warto, ponieważ mam wrażenie,że jestem intruzem i przeszkadzam im w pracy. Dlatego też w przyszłym tygodniu wysyłam reklamacje poleconym do Orange. Mam cichą nadzieję, że łaskawie otrzymam odpowiedź.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 58
  • 164
  • 3

HBO GO - brak możliwości zalogowania

@alan5757 Możesz wysłać na czacie skan wydrukowanej i podpisanej reklamacji - ja tak zrobiłem. W reklamacji opisz cały swój dotychczasowy kontakt i prośbę o zwrot za niewykorzystaną usługę. W tym samym dniu (dzień roboczy) zadzwoniła do mnie Pani z obsługi reklamacji w celu wyjaśnienia. Rabat przyznany i prośba o kontakt z Obsługą Orange - reasumując stoję w tym samy martwym punkcie.